Saturday, March 1, 2014

LILLELISELT

Täna Tartu päev,aga ikkagi väga aianduslik. Kõigepealt BA orhideenäitusele ja sealt aiaplaanidega tutvuma Linna raamatukokku.Aiaplaanid kolmel korrusel!Väga asjalik näitus.
 Aiaplaanid pakkusid huvi,kuna olen ikka mõelnud kui mõni talv aega on peaks ka paberile jäädvustama.Tundub raketiteadus ja sellepärast ka huvi,kuidas on tehtud. Kasulikku sai "kõrva taha pandud" ja mõned lausa üles pildistatud.
Jardini aiakeskus hiilgas oma orhideedega-väga võimas,isegi BA näituse ületas.Ja kui veel leiunurka sattusin,siis sain sealt unistuste Veenusekinga (Paphiopedilum).Õisemise oli küll lõpetanud,aga hind 5.50EURja taim väga ilus ja väike poeg ka kõrval.Õitsevate hind 30EUR ringis.Valik suur ja erinevad värvid-Ohh,kui ilusad.
Olin Teda juba ammu endale ihaldanud,aga ei raatsinud osta.Loodan,et saan ta suure armastusega ikka õitsema.
Leiunurgast krabasin veel ühe1EUR Kuukinga (Phalaenopsis) ka ja erkkollase kerapriimula 0.50EUR.Aga leiunurga valik oli suur,kuid osad taimed viletsad.
Tagasiteel Jardinist viis tee mööda Peedimäest ja aias toimetavast  aednikust..Ei saanud peatumata mööda sõita.
BA kollektsioonist 


JARDINI AIANDUSKESKUS:
Võrratu Vanda
Minu saak-leiunurgast
Kodus avastasin,et väike poeg ka kõrval
AIAPLAANID:

3 comments:

  1. Mul on kaks veenusekinga, aga uuesti õitsenud nad paraku pole :(

    ReplyDelete
  2. Teil on tõesti olnud üks ilus, loominguline ja saagikas päev. Aitäh jagamast

    ReplyDelete
  3. Käin ka sel nädalal ära ja lähen orhideesid vaatama. Mul nad küll väga ei kasva, ma pole neile tähelepanu pööranud. Mõned ootavad aknalaual jagamist. Kuukingad kõik.

    Aiaplaani tegemist aga võiks kõigepealt harjutada püsikupeenra plaaniga, kui see on läbi tehtud, on sul juba ettekujutus olemas ja edasi läheb lihtsamalt :)

    Mul on ülihea meel, et aiaplaane ka vaatamas käisite, seda näitust teha oli suur rõõm.

    ReplyDelete