Wednesday, May 21, 2014

KES KASSISABA........

"Kes kassisaba ikka kergitab,kui ise!! Niisiis ka mina.
Talvel hakkasin fotoringis käima.Peaeesmärk oma fotoka tundmaõppimine ja kasutamine,nii automaatreziimil,kui ka ise aegu valides.
Mai alguses käisime oma grupiga matkarajal pildistamas.Teema "väike aga suur".Igaüks esitas 5-10 pilti. Eile selle hooaja viimasel tunnil selgitati välja parim pilt.
Ja oh üllatust-see osutus minu pildiks!Eks algaja õnn!Tavalise lihtsa peegelkaameraga,ilma ühegi uhke "toruta"!
Selline see pilt siis on:Pildid siin vähendatud kujul,kuid ilma töötluseta.

Minu teised pildid teemal "väike aga suur"
Minule isiklikult meeldis see pilt kõige rohkem

7 comments:

  1. tubli oled, ma ise ka peaks selle asja ükskord käsile võtma ja aparaati tundma õppima, aga...ja no see esimene väike aga suur, see võttis mind nurru lööma, mitte, et teised pildid oleks halvad või midagi, aga no sõnajalg :D

    ReplyDelete
  2. Nii tubli. Nüüd on, kellelt nõu küsida.
    Olen ka sellesuunalisi mõtteid mõlgutanud, aga liikumasaamisega on kehvasti.
    Mulle meeldib samuti just see esimene, kuigi neid tüvesid ja kändusid ja tegelikult ka kõiki teisi imetlesin samuti

    ReplyDelete
  3. Väga tubli. Iga oskus teeb rikkamaks ja pildid on tõesti head.

    ReplyDelete
  4. Väga tubli tulemus ja väga tubli ettevõtmine! Ja eks see ole teada tõde, et ega "toru" pilti tee, eks ikka see, kes nuppu vajutab ja näeb :). Minule meeldib väga viimane pilt, selline väga kõnekas... ja üleüldse... minu jaoks kuidagi väga paigas :). Vahva!

    ReplyDelete
  5. Palju õnne! Ma vaatan jah, et kõigi pildid muutuvad muudkui paremaks ja paremaks. See jändrik puutüvi on iseenesest ju väga vahva, kuid pigem "suur aga suur" mu meelest. Sõnajalarullike aga alati imeline.

    ReplyDelete
  6. Nii tubli ja tegus, siin kahjuks môtetest kaugemale pole jôudnud ja väga tore, et aparaadil see A nupp peal on, saan mône terava pildi ka!

    ReplyDelete
  7. Meie seltskond muudkui edeneb, see on hää! Pilt aga on esikohta väärt!

    ReplyDelete