Friday, July 25, 2014

NAUDIN SUVE

Ohh,lõpuks rahele ,vihmale ja lumele on juba üle nädala korralik suvi.Temperatuurid viimastel päevadel +30C ümber.Öised temperatuurid ka suvised 15-20C.Peale seda suurt vihma ja külmaperioodi naudin seda täiega !
Päeval naudin päikest ja ilma ,õhtuti toimetan aias.Mõnus!
Vaarikad hakkavad juba lõppema,sügavkülmad täis-kuhu veel porgand,hernes mahub-ei tea?Homme hakkan mahla aurutama-mustsõstar,karusmari ja viimased vaarikad.Punasesõstra panid linnud nahka-midagi vabatahtlikult neile ka.
Seda kuumalainet ma ootasingi juuli lõppu,sest jaanuari lõpus (18-31 jaan) oli korralik külmalaine.
Selle kuumaga ei ole eriti midagi teinud,ühe väikese mägisibula peenra suure kivi ette ,kuhu panin mõne leviisiatite.
Aed õitseb-liiliad,päevaliiliad,roosid,hortensiad.Minu väikestest hortensiatest on sirgunud kenad tegelased,osad näitavad ka juba õisi.
BOBO hiiglaslikud õied-taime ennast pole ollagi
Väike mägisibulaala.
MOSES FIRE ja HELENA SEABIRD täispäikeses
Võrratu MAUNA LOA

3 comments:

  1. Kaktustepesa hostade ja päevaliiliate kaisus on uhke. Ja südasuvi on tõesti mõnus. Isegi tatise ninaga, nagu mul praegu.

    ReplyDelete
  2. õnneks meil +30 pole veel olnud, saab varjukohti mööda hiilida, soojad ööd mulle meeldivad aga selline päevakuum hakkab kiiresti elu segama, tegemiste tempo muutub üliaeglaseks :D

    ReplyDelete
  3. Suvised õied on ilusad, aga see üle 30 mulle küll meeltmööda pole ja ma sellist kuumust nautida kahjuks ei oska

    ReplyDelete