Saturday, September 13, 2014

VÕHMA 2014

Järjekordsel Võhma Juurikal käidud!
Läksin oma paari tellitud taimekest ära tooma,aga.....Nagu juba arvata võis sellega ei piirdunud. Ikka kogunes potsiluid aina juurde.Aga olen rahul,nii see tegelikult ju pidigi minema.
Kui me kolmekesi lõpuks autosse istusime,siis minu potsikud tuli paigutada jalgade juurde,lihtsalt ruumi puudus.Ja peale minu paari tellitud taime ei pidanud keegi ostma-ainul vaatama!!Autosse istudes pahvatasime  koos naerma-nii see lubamine on.
Ja muidugi aalujad,tore oli kohtuda.Kõik olid Võhmas peale Merikese ja Margoti.Vahva Teiega jälle kohtuda.
Minu tellitud:
Jeffrey jumalatelill
Harilik jumalatelill
Rohthortensia- Deinanthe bifida.
Veel tekkis potsikuid -  koerahammaste juurde sai Riho käest 3 alpikanni-2 Naapoli alpikanni(roosa ja valge) ja ümaralehine alpikann
Muidugi ei saanud ma mööda erivärvilistest leviisiatest(valge,oranz ja kreemjas-Lewisia longipetala , kääbusleviisia - Lewisia pygmaea)kaktuste juurde

Hommikul kell 8.00 udusse uppumas!
Võhma võttis meid vastu vahelduva päikesepaistega

Maitsetaimede näitus
Mittemidagi ostmist autosse surumas
Erinevad leviisiad
Alpikannipotid

6 comments:

  1. täitsa normaalne asjade seis, mina ei saanud aru kui palju varandust olen kogunud, sest Ülo viis kõik jooksvalt autosse kuni ühel hetkel teatas, rohkem ei mahu :D

    ReplyDelete
  2. Aaaaah! Sa said vALGE leviisia??!!!! Äkki sa kogud seemneid ka? Ja äkki külvad ja siis äkki jääb mõni taim üle? Oh kui keeruline ...

    ReplyDelete
  3. Oli tõesti üks tore üritus. Täis autoga on ikka palju uhkem sõita kui tühjaga

    ReplyDelete
  4. See osa oli väga hea, mis kõlas umbes nii, et ega osta väga ei plaaninud, aga paarile minu tellitud asjale pidi ju järgi minema...:)

    ReplyDelete
  5. Mina ei lubanud ka midagi osta, aga asi väljus kontrolli alt. See bot aed on ju eriliste leidudega väljas ja Savisaarel olid väga head pakkumised ja nipet siit ja näpet sealt ja... Kust võetakse see Kesse, kes kõik need maha sorgib ja lisaks kuus kasti taimi ootamas istutamist ja 9 pakki tulbisibulaid ja lauke jne. Hullumaja kaos küll lahti. Aga põnev on ju järgmisel aastal tulemusi oodata:)

    ReplyDelete
  6. Kui valge leviisia seemned jõuavad valmida siis kindlasti korjan ja saab jagada.Tänase seisuga 1.okt.seemned veel valmis ei ole ja tundub kahtlane kas jõuavadki valmida.Kui ei,siis järgmine aasta kindlasti

    ReplyDelete