Thursday, March 5, 2015

LUMEROOS JA PETUUNIATITED

Täna Tartus käies astusin läbi Bauhoffist.Ka seal oli aiakaupa laias valikus.Muidugi unustasin enda seal täielikult valides petuuniate beebitaimede vahel.Valik kindlasti mitte nii suur kui pealinna aiakeskustes,aga ostsin sealt 10 petuunia taime-calibrachoa 'noa dark pink carnival'..Taimetited istutasin suuremasse kassetti ja nädalakese pärast,kui on juurdunud siis näpistan ladva ära,hargnemise soodustamiseks.
Ja kuidagi iseenesest jäi pihku lumeroos Helleborus 'Pink Spotted' Tean,et on suht kapriised,aga proovin.
Järgmine nädal kammin pealinna aiakeskusi.


12 comments:

  1. huvitav, lumeroosid muudkui jäävad kõigile iseenesest näppu :)

    ReplyDelete
  2. Neil on kleepaine küljes:) Ilusa sordi oled saanud.

    ReplyDelete
  3. Ma kadestan neid petuuniaid. :) Minu seemned sel aastal ei tärkagi vist, tellisin nüüd uued.
    Ühe lumeroosi ma tõin aeda oma 10a tagasi juba, kuid alles viimased paar aastat näeb ta välja selline, et nüüd ikka otsustas siia jääda.

    ReplyDelete
  4. Mulle jäi ka sama lumeroos näppu aga täitsa sihilikult.Tegelikult tahtsin "Picotee"-d hoopis, kuid selle sordi paari järelejäänud pakki olid väga nirakad. Mul aias esimest korda lähevad tänavu mõned topeltõielised õitsema, nupsud kerkivad. Beebitaimi oli ka, kuid õhtuks juba enamus kodudesse tassitud.

    ReplyDelete
  5. Hm, kas sul järelkäru on valmis pandud, lähed päälinna taimepoode kammima, siis peab ... puuga seljas olema, aga mönus, mönus :)

    ReplyDelete
  6. No ma olen rahulolev, et ma pole ainuke "hulluke". :)

    ReplyDelete
  7. Sooviksin saada lihtsalt veel paari uut lumeroosi.Nad mahuvad mul ilusti oma "nipskotti" ära!

    ReplyDelete
  8. Miks mind lumeroosid ei armasta? Kôige tavalisemat olen oma aeda toonud 3-4 korda kindlasti. Lôpuks leidsin ilmselt ôige koha, on alles, aga peenem valge topeltôieline læks ikkagi kôige kaduva teed. Sellist kaunitari ei julge puutudagi

    ReplyDelete
  9. Milda,kuskilt juhtusin lugema,et lumeroosidele meeldib väga kui nende põõsasse pista tükk tavalist koolikriiti,millega vähemalt vanasti tahvlile kitjutati.Seda ma proovin järele,tahavad nad ju neutraalset või rohkem aluselist maad.

    ReplyDelete
  10. Meil on aluseline, aga ükski neist udupeentest lumeroosidest pidama jäänud pole. Rohkem ei proovi, üsna kallid ka.

    ReplyDelete
  11. Hmm, ma lähen siis homme kriiti peenrasse toppima. Äkki hakkavad ka suve asemel kevadtalvel õitsema siis...

    ReplyDelete
  12. Mul see üks ja ainumas pojuke on, vaatan kuidas talle meil sobib, paistab, et nad eelistavad kergemat mulda. Meite oma on lausa kõrgpeenras ja poolvarjus.

    ReplyDelete