Wednesday, May 4, 2016

KOERAHAMBAD

Minu aias on koerahambad(Erythroniumid) kolmandat aastat.Siiani on ilusti vastu pidanud ja õitsevad rikkalikult.Ühed minu suured lemmikud sibullillede osas.
Tiilt saadud seemikud juba laiutavad,aga õitsemiseni läheb veel aega.Tutvustan oma sorte nüüd ,kui kõik sordid on oma õied avanud.
Minu sordid:
1."Snowflake"-varane õitseja ,tänaseks on juba jõudnud oma õitsemise lõpetada.
Tellitud Aiamaailmast.

2 ."Rose Queen" tellisin eelmine sügis S.Savisaarelt.Ilusa suure õiega.Varane õitseja.


3."White Beauty"-tellitus Aiamaailmast. Hilisem õitseja,avas eile oma esimese õie.


4."Pagoda"-Tellitud Aiamaailast ja praegu täisõites.


5."Kondo"-Tellitud Aiamaailmast ja hilisem õitseja,avab õisi.Säravama kollase värviga,kui "Pagoda"


7 comments:

  1. Koerahambad on võrratud tõesti. Minul on kindlad igaaastased õitsejad Pagoda ja siberi Belõi Klõk, Snowflake streigib juba teist aastat, kahkjas koerahammas on 1 õiega üksiktaim :) ja Pink Perfection õitses sel aastal normaalselt peale kahte lehekasvatamise aastat. Ja seemnest kasvatet suureõieline hakkab ilmselt kauges tulevikus õitsema :D Aga ma pean ilmselt neid juurde saama :D

    ReplyDelete
  2. Milline maa sul koerahammaste all on? Vaatan, et nad on sul väga heas konditsioonis. Mina alles leiutan. Ilmselgelt tahaksid nad midagi muud kui mul neile seni pakkuda on olnud.

    ReplyDelete
  3. Need koerahambad on tõesti vahvad naljahambad, oma kauniduses veavad suu muigele.

    ReplyDelete
  4. Minu lemmikud ka, aga alles alustavad meil

    ReplyDelete
  5. Futu,mul on nad hortensiate vahel-muld hapukas,kõdu segatuna turbaga.Paistab,et neile meeldib.Seal hortensiate vahel on mul ka alpikannid,aga muld selles alas ainult lehekõdu,kuhu olen pistnud ka koolikriiti,sest alpikann haput väga ei taha .Paistab,et ka nemad on rahul.

    ReplyDelete
  6. Aitüma, siis ikka kindlalt hapulembesed. :)

    ReplyDelete
  7. Koerahambad on vist kõige ilusamad kevadsibulikud:) Jah, viljakas hapu maa, lehekõdu ja poolvari ja kasvavad mis mühin.

    ReplyDelete