Saturday, May 14, 2016

PRIIMULAD

Priimulad on  kevadised õitsejad,kes aias värvi annavad.
Priimulaid mul palju ei ole ja enamus on oma seemikud,kes on vabatolmlemise käigus paljunenud ja päris huvitavad värvid.
Kõrvikpriimulad on minu aias värskem trend ja neisse olen jõudnud juba korralikult armuda.Õitsejaid on neli,aga taimi on juba rohkem tekkinud.Eve J.käis kevadel külas ja tõi 9 sordi kõrvikpriimula tited.Ise tellisin Barnhavenist kollaste kõrvikpriimulate seemned,mis on tärganud ja eile pikeerisin 20 tk ära.Loodan,et saab sealt erinevaid heledaid toone.Kõigepealt peavad ikka korralikult kasvama ja ilusti ka talvituma,siis on alles midagi loota.
Kõrvikuid ei ole kunagi palju ja ikka vaatan ringi ja tahaks erinevaid värvitoone aeda juurde.Hakkab juba nagu haiguseks kujunema.
On ka võimas pea 50 cm Tiibeti priimula,aga tema õitseb hiljem
Kõrvikpriimulad:
Veel viimased õied lahti
Kortuuspriimula:

Äärispriimula.
Primula marginata "Amethyst"

Oma seemikud.

3 comments:

  1. Priimulad on ilusad, ka minu ühed lemmikud.

    ReplyDelete
  2. seda kortuusi tahaks ma kunagi saada ;)

    ReplyDelete
  3. Priimulad on jah kuidagi sellised ajatud, alati on neid olnud ja alati on neist rõõmu olnud. Priimulaid mina armastan :D Ja see, et nad segunevad nii kergemeelselt annab neile võlu juurde :D

    ReplyDelete