Thursday, July 28, 2016

HOIDISTAMISE LAINEL

Täna juba 5 päev suurt kuumust . Eile ja ka täna siiani vihmata.Täna,küll korraks läks pilve ja oli kuulda müristamist,kuid läks meist mööda ja jälle päike väljas,kui temp.langes +24C ,
Eile õhtul,kui õhk jahedam korjasime marjad ära ja täna hommikul vara hakkasin mahla aurutama ja kurke tegema.Üldiselt selle kuuma ja vihmaga tuleb kurke massiliselt ja ka tomatid on massiliselt punased.Kurke on juba teine kord sisse teha.Rohkem pole mõtet teha,sest ei jõua niipalju ära talvega süüa.On söödud,hapendatud ja naabritele jagatud.
Täna sai lõigatud tomateid kuivatamiseks-proovin esimest aastat oma nn.päikesekuivatatud tomateid teha,eks näis kuidas õnnestub.Kuivatit mul ei ole,aga saab ka teistmoodi.Eelmine aasta ju tegin marjakrõpse ka lihtsalt päikese käes ja elektri ahjus vähehaaval kuumust andes.
Nüüd mul hoidistamiseks ka kõrvalhoones spetsiaalne ruum valmis ja hea lahe tegutseda.


7 comments:

  1. Tubli inimene, mina panen kõik, mis mahub ja söömisest üle jääb sügavkülma ja asi nudi aga no meil pole sellist peret ka. Mis need kaks vanainimest ikka söövad :P

    ReplyDelete
  2. Vahva, kui inimesed jannata viitsivad. Mina söön viimasel ajal kodus nii vähe ja harva, et hoidiste tegemisel pole mõtet.

    ReplyDelete

  3. Päikesekuivatatud tomatid on ahvatlevad. Imetlen kõiki tublisid ja osavaid hoidiste tegijaid. Ma ise olen paraku baltimaade viletsaim kokkaja ja ainuke taara, mida hoidiste tegemiseks kasutada oskan, on sügavkülmik.

    ReplyDelete
  4. Mina olen jõudnud ainult selle punase särtsu ära teha, kõik muu on alles ees. Kurke ja tomateid saame miskipärast alles mõnekaupa.
    Aga Sa oled tubli, need täis purgid on lausa imelised.

    ReplyDelete
  5. Mida teete pärast kuivatatud tomatitega? Supi sisse?

    ReplyDelete
  6. Kuivatarud tomatid on minul soolaste muffinite üks koostisosa ja ma ostan talve jooksul ikka päris mitmeid purke neid.Sobivad ka lasanje ja miks mitte supi sisse

    ReplyDelete
  7. meil süüakse kuivatatud tomatid niisama käest. muidu plaan on küllalati salatisse ja õlisse panna, aga sinnani jõuab harva :D. vaatamata sellele, et ma neid ikka liitrite viisiteen. veidi soolaga maitseb paremini kui ilma.

    ReplyDelete