Friday, July 1, 2016

VIHMAMÄRG KIVILA

Täna juba juuli,aeg kaob lausa võluväel.Öösel ja kogu hommikupooliku udutas vihma.Kella üheteiskümneks on vihm järel,kuid niiske ja märg.Eile avas päikeses ja +27C kuumuses lõpuks oma õie ainus õit näitav kaktus-2012 a Kährilt ostetud O.fragilis,kelle nime tuvastamisega üksjagu tegemist,aga lõpuks ka selgus majas.Kaks õit on avanenud ja kaks ootab veel.
Tegemist on-Opuntia fragilis LZ 343,  (südlicher von Dickinson e.looduslik vorm  leitud 14.juulil 1991.a. USA Põhja-Dakota osariigist Dickinsoni linnast  lõuna pool 700 m kõrguselt)

SIIN TA ON OMA UHKUSES



Järjest rohkem armun ma oma kivilasse- need võrratud värvimuutused on ikka imelised.Oi kuidas ootan juba nende paljunemist.Eks iga aastaga läheb pilt ilusamaks,kui ikka talved neile armulised on.Eks enamus nupsikuid siin ju Futu kollektsioonist ja algidee Tagatalust ja nende vahel kivid, mis enamus oma kindla koha ja looga seotud.Nii sündis see laiendus,mis väga südames.
Täna tiir vihmamärjas kivilas.
More Honey
Brand New Heavies
Metallicum Giganteum
Minor
Neptun
Legolas
Rotsteinsiese
Havendijks Mountain
 Dr. Fritz Köhlein
Hart
Alchemist  

Blood Tip  - üks minu lemmikutest
Neon
Pacific Devil´s Food

s

8 comments:

  1. Kaunid portreed ja vähemalt sama põnevad kivid, mida tänu sibulikeportreedele lähedalt näha sai!

    ReplyDelete
  2. Ja nii me muudkui armume ja armume aga Su kivila on seda ikka väärt ka, et armuda :D

    ReplyDelete
  3. Sellisesse kivilasse peabki armunud olema. Ilus on, kui omanik ise leiab, et vat, see osa on mul väga hästi välja kukkunud :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous01 July, 2016

    Agaminu meelest on rahutu - kivid on liiga pilkupüüdvad, nt. Tsiili kivilas on pilt hoopis rahulikum, sest kivid ei domineeri. Aga see vaid minu arvamus. Aalujad ei kritiseeri, vaid ikka kiidavad.

    ReplyDelete
  5. Kriitika on mulle alati meeldinud,rohkem kui kiitmine.Mulle meeldivad kommentaarid ikka oma nime alt,anonüümsus - nii kiitus kui ka kriitika!
    Ma ei ole kunagi midagi teistele meeldimiseks teinud ja ei teegi.Mina olen rahul ja see on peamine, esimene aasta taimedel seal kivilas ja iga aastaga pilt muutub,kui taimed suuremaks saavad.

    ReplyDelete
  6. Anonymous02 July, 2016

    Unustasin allkirjastada oma kriitika, mina olen maurus. Küll mitte aaluja, aga paljudega teist isiklikult tuttav ja nii mõnedki on mul külas käinud.
    Ja peamine ongi see, et endale meeldiks, sest igal aiaomanikul ongi ju oma visioon enda aiast ja boonuseks ongi see, kui teistele ka meeldib.
    Ja veelkord - ära pane pahaks! Eks?

    ReplyDelete
  7. Kivila oli sul tõesti võimas. Üks kaunimaid.:)

    ReplyDelete
  8. Nunnu kaktus, oleks talved neile armulised.
    Aga mulle meeldib, et kivilal ka iseloom on. Kaugelt imetlen väga selliseid kivimaastikke. Sinu mägisibulate sordid on ka väga nunnud ja tekitavad kange alpinaariumipalaviku. Ilusa mäe oled teinud.

    ReplyDelete