Tuesday, May 23, 2017

SUUR KEVAD

Ilmad kuivad ja vihmaootuses piilun ikka taevalaotusse,aga asjata.Tumedamaid pilvi ikka tekib,aga kõik
Esimese seemiku õis.
lähevad meist mööda,maa on tuhkkuiv.
Taimed vaatamata kuivusele sätivad järjest ennast õide.Minu lemmikrododendronid Dauuria sordid -P.J.M. ELITE,P:J MEZITT ja APRIL SNOW on täisõites,Dauuria liik,aga on minul sügisene õitseja,kevadel ainult üksikud õied.
Ka priimulad on täisõites ja just kõrvikpriimulad näitavad oma õisi.
Eelmine jaanuar BARNHAVENist tellitud kollaste seemnepakist idanes mul kuskil 12-15 taimekest ja juba sel kevadel esimene kollane näitas õit.Ei uskunud ,et nii kiiresti.Paaril taimekesel on veel õienupp,aga teised veel kosuvad .Nii suur rõõm esimese seemiku õiest!
Pikeerisin ka selleaastase priimula talikülvi ja järgmisel aastal on ehk ka oodata siit uusi seemikuid õitsemas.
Dauurlastele seltsiks avab õisi madal "Elviira"
eelmise aasta seemikud,kollane näitab õit
eelmine aasta Võhmast ostetud
Eve J toodud
Eve J toodud
selle aasta külv pikeeritud

5 comments:

  1. Minul ainult elviira, ei muud veel :) Paistab, et priimulahullus on levima hakanud :D

    ReplyDelete
  2. Paistab, et kõrvikute ise külvamine on tulemusrikkam kui taimede tellimine. Mul pani kuuest neli hiljem saba maha. Ilmselt ikka see postipakikatsumus priimulatele ei sobi. Väga ilusad värvid, ootan huviga, et mis värve sealt veel tuleb.

    ReplyDelete
  3. Mul see pehmekarvane priimula ei õitse veel, see valgeõieline Võhmast ostetud aga lehed on vägevad

    ReplyDelete
  4. Nii tore näha, et sul kõrvikud edenevad! Ja minu omad on sul ka ilusti kosunud! See roosa mul eelmine aasta ei õitsenud ja praegu ka ei tea, kas läheb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Eve,Sinu toodud näitavad kõik õit.Veel on üks sinepikollane ja teised on erinevad punakad ja lillaõieline.Oma seemikutest on talvega 3 väiksemat välja ka läinud.

      Delete