Saturday, November 18, 2017

HETKESEIS AIAS JA METSAS

Käes on novembri keskpaik.Täna ilm tuuline,kuid sajuta üle pika aja.Temperatuur päeval +5C ümber.
Selle sügise vihmaste ilmadega on tiigivee tase ikka väga kõrge,õnneks pole meil karta üleujutust.
Aias sai täna veel viimaseid lõikumisi tehtud-kukeharjad ja sügisastrid said viimastena tagasilõigatud.Korjasin ka täna rododelt seemnekupraid ja proovin kevadel külvata,kuidagi täna tekkis selline tunne põõsal seemnekupraid vaadates.Eks näis kuidas idanevad.
Talvesortidel on õunapuudel veel lehed puus,teised kõik tänasega raagus.Minu 3 epimeediuni on ka veel täiesti rohelised ja nüüd ei teagi,kas oleks õigem nad millalgi enne lund tagasi lõigata või jätta lõikus sügiseks.Eks näis,kuidas lehestik edasi käitub,on nad mul ju esimest aastat.
Värve jagub veel aias ja ka metsas on roheliste mändide vahel kollased lehised täies värvis.Kaks alpikanni õitsevad veel väsimatult ja rodoaias kanarbikud püüavad pilku.Kui tänaseks on tammilehised hortensiad ka veel silmailuks."Pee Wee"lehestik  juba kaotab oma ilu,siis liigil lehed aina ilusamad.

Mets veel kollase-rohelisekirju
tiigivesi kõrgseisus
Tänane seemnesaak rododelt
Väike fotojaht kodumetsas-ei saanud kohe ilma väikese metsaskäiguta.


4 comments:

  1. Loodus veel talve nägu pole.

    ReplyDelete
  2. Pole ma mingi tundmatu :) Sul on väga head fotod.

    ReplyDelete
  3. Tammelehine on tõesti iludus :) Mina lõikan epimeediumid varakevadise koristamise käigus. No kuidas neid ilusaid rohelisi või ka punakaid puhmaid praegu puutud.

    ReplyDelete
  4. Tammelehine on tõesti väga ilus! Meil on ka tiik ääreni täis. Epimeediumeid soovitan mitte enne kevadet tagasi lõigata, lehed aitavad lund koguda. Mina multsin oma epimeediumeid taime ümbert, sest neil juured suht pinnalähedased. Kergemaid lehti puistan ka :) Talved on soojad senini, aga mine sa tea :)

    Väga mõnus ikka, et sa nii järjekindlalt blogi pead, mul kipub asi soikuma.

    ReplyDelete