Wednesday, June 15, 2011

15. JUUNI

14,30 ajal  jõudis ka vihm meile.Väikeste hoogudena, aga ikkagi vihm! Suure tolmu lõi kinni ja 200 liitriline vaat  räästa all on täis vihmavett. Vihm on jälle meid unustanud, kuigi taevas on endiselt pilves.Ehk ikka hakkab veel uuesti sadama, kastmiseks sellest ei piisanud.
Minu iiristehooaeg hakkab vaikselt lõppema, tänu pikale kuumalainele jäi õiteilu suht lühikeseks.Eks õisi jagub jaanipäevani aga suurem õitsemine on läbi. Aeg siberiiiriste õitsemiseks.

Hommikul pildistasin viimased  iirised, mis olid oma õied avanud.
SIVA SIVA
BRUNT TOFFEE
TANGERLINE SKY
CREME GLACEE
POEM OF ECSTASY
WEDDING CANDLES
CHARISMA

4 comments:

  1. Sellepärast mulle iirised väga ei meeldigi, et nende õitseaeg tihti nii üürikeseks jääb. Mõned võivad ju olla.

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldib väga Charisma sinine.

    ReplyDelete
  3. No see Charisma on siin muidugi minu õrritamiseks:)
    Aga vihma saime tänagi ja vääääga korralikult.
    Ega need iirised normaalselt ju nii lühikest aega õitsegi, tavaliselt jätkub neid ikka vähemalt kuuks ajaks, lihtsalt see tänavune kuumus sundis kõike korraga ja kiiresti tegutsema.

    ReplyDelete
  4. Minusugusel laiskvorstil võtaks nad varsti kogu aia enda alla, lilled peavad ikka juuripidi kenasti mullas ühe koha peal püsima, mitte peenardes "ringi jalutama" :D
    Sellepärast imetlengi teiste omi, kuigi nad mulle väga meeldivad.

    ReplyDelete