Sunday, March 25, 2012

HEITLIK KEVAD

Täna, paastumaarjapäeva hommik üllatas  lörtsiga , tuul  külm. Päeval päike küll paistis,aga tuul tugev ja külm. Hommikul Tallinnas  õrn lumekiht maas ja tuul jäine. Meil oli ainult lörtsi sadanud. Koju jõudes peaaegu kogu lumi sulanud, vaid paaris kohas maja põhjapool lund näha.
Rändlinnud saabuvad suurte ja väikeste parvedena.
Kevadtööd ootavad!! Järgmiseks nädalaks lubati ka kevadiselt ilusat ilma. Ehk saab riisumisega alustada.
Kevadplaanid  ja esimesed tellimised juba tehtud. Plaanid veel iiristeala laiendada ja uusi huvitavaid sorte juurde muretseda. Sama ka rododendronitega, kuigi ere kevadpäike on mõnele igihalhale liiga teinud. Suured lootused on Sigulda aiamessile-ikka rododendronid ja ehk õnnestub sealt ka läti iirisesorte saada.

8 comments:

  1. Mul on ka plaan Siguldasse minna .Rodosid ja iiriseid saab sealt kindlasti, käisin ka möödunud aastal ja tõin sealt mõlemaid.
    Mul pool aeda juba puhastatud ,olin küll porine nagu notsu, aga lehed ja oksad sain taimede pealt ära.Lund on mõnes kohas ainult natuke.Täna oli küll auto täitsa jääs. No on ikka ilmad!

    ReplyDelete
  2. Ma lähen ka Siguldasse!!! Kohtume seal! Äratundmise märgiks rodo-pott kaenlas ;)
    Aga mina veel ei korista. Teen südame kõvaks ja ootan veel tsipa. Las aed taheneb ja ilm maheneb

    ReplyDelete
  3. Tundub, et aalujate esimene mitteametlik kokkutulek toimubki Siguldas :D. Aga mind rodopoti järgi otsida ei maksa, need on asjad, mis minu aeda teed ei leia, happeline keskkond puudub täiesti ja seda tegema hakata oleks liiga tappev töö.
    Meil ei saanud nädalavahetusel küll midagi väljas teha, tuul oleks pikali lükanud.

    ReplyDelete
  4. Meie ei pääse veel kuurinigi, kus rehad talvitusid:)

    Ma ise Siguldasse ei himusta, aga kaasa vist surun küll kuidagi sinna, ehk tunnete ära:)

    ReplyDelete
  5. Oh ja ah, tahan ka Siguldasse, aga kõikides sõiduseltskondades juba kohad täis(: On muidugi veel võimalus lapsele hoog sisse ajada ja lihtsalt kahekesi kohale põrutada:)

    ReplyDelete
  6. Mul Siguldaga üks küsimus.Tii Sa eelmine aasta käisid,kas seal on kaardiga maksmise võimalust ka?Ega EUR nad vist ka ei taha.Siis tekib küsimus, kui palju peaks latte vahetama?Keskmiselt mis rodod ja iirised maksid?

    ReplyDelete
  7. Kaardiga sai maksta küll, muidugi mitte turul.Raha peab mingil määral küll vahetama, aga aiandites sai kaardiga maksta. See on aga lillelaat, kardan, et seal kaardimaksmist on vähe.
    Aga kuidas me ikkagi üksteist ära tunneme? Paneme tutid pähe või?

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete