Tuesday, December 10, 2013

TÜVEKAITSE

Tänane hommik võrratult ilus -9.8C ja päike tõuseb.Täna vaba päev ja selle ilusa päikeselise
hommikupooliku kondasin aias ja vaatasin mis veel tegemata. Avastasin,et kaks noort murelit olin unustanud jäneste ja kitsede eest kaitsta.Tavalisele pimedast pimedani tööl ja ei märkagi, mis veel ripakil.
Panin siis neile  alla hiirte kaitseks kuuseoksi ja edasi tüvekaitse.Õnneks ei olnud paharetid veel minu laiskust märganud ja puukesed terved.
Ja päkapikud käisid!!
 Eks nad märkasid minu laiskust eelmisel aastal kasvuhoone avamisega.
Midagi ei jää neil märkamata.
Nüüd saan kindla teadmisega kevadplaane pidada.
Kuuseoksad hiirte kaitseks.








Tüvekaitse pandud.












Oi neid häid päkapikke!















4 comments:

  1. Nii tore, et päkapikud oskavad kõiki soove õhust lugeda :)

    ReplyDelete
  2. Nii tubli. Ma pole kunagi ühtki taime kaitsnud. Aga sellist päkatsit oleks vaja küll.

    ReplyDelete
  3. Olen ka neid avajaid kiibitsenud, aga ei ole usku olnud osta, nüüd olen kevadel kohe selleteemalist postitust ootamas

    ReplyDelete
  4. meie olime sel aastal ka supertublid ja panime nii palju kaitseid tüvedele kui võimalik, mind täitsa huvitab, mis seisud kevadeks on, kas saab jänestele ja kitsedele keskmist näppu näidata või ei :D aga päkapikud on sel aastal kuidagi eriti usinad ja tublid

    ReplyDelete