Wednesday, May 27, 2015

SAJAB JA AINA SAJAB

Sajab ja sajab ja veel vähe sellest, külm ka.Täna lõuna paiku ainult +11C.
MDB nupud  suured,aga selle jahedaga ootavad nemadki.
Minu iiriste paraad alustas juba eelmisel nädalal vanemate õitsejatega,täna oli ka paar uuemat minu rõõmuks õie avanud.Käin ju seal lausa kaks korda päevas passimas-mitte just õisi,aga mutt hullab iiristes ja kahed rauad üleval,aga lõksu ei lähe.
Alustan siis tänasega oma iiristeparaadi.
MDB alustavad.
Keegi soovis täisõies pilti iris Cyaneast-siin ta on
Iris pumila 'Cyanea
POGO avamas oma esimest õit
CHERRY GARDEN
HOT
OPEN SKY
RINGER
MARKSMAN

6 comments:

  1. Oh, milline ilu ja rõõm - need aasta esimesed päris iirised!

    ReplyDelete
  2. Oh, lõpeks see vihm, kus alles siis saaks kaunitarid särada. Madalad meeldivad mulle enim iiristest

    ReplyDelete
  3. Mis vihm...mul jookseb sprinkler müügiplatsil teist tundi, isegi pojengid olid longus. Ja iirised ei aja isegi veel mitte õievarsi. Suur riik kliimalt see Eesti.

    ReplyDelete
  4. See Open sky on küll absoluutselt vastupandamatu sinine! Aga vihma üle ma ei nurise, mul muidugi pole iiriseid ka, aiale paistab see sadu sobivat. Mühistasin täna pärast tööd aias, oli väga mõnus ja loojang oli niiiii punane.

    ReplyDelete
  5. Tõesti nii taevasinine see Òpen Sky`, imeline värv.:)
    Aga meil kastis viimati üleeelmisel ööl, oli pisem pilv, tünnid täis igatahes ei saanud.

    ReplyDelete
  6. Sadas nii, et õied korjasid isegi lompe kroonlehtedele :)
    Tuleb Sulle külla tulla, mina ju tänavu nende madalate õisi ei näe. Ära on küll istutatud

    ReplyDelete