Wednesday, April 12, 2017

APRILLITUJUKUS

Aprill näitab nüüd ka oma tavapärast poolt-momendil meil korralik rahesadu.
Temp.õhus +6C ja enamus raheteri sulab maapinnal,aga õhk on lausa jäine.
Esmaspäeval +17c ja täna vaevalt +6C päeval.Öösel oli ka  natuke lund sadanud,sest hommikul oli maa kohati valge,mis küll sulas.
Esmaspäeval jõudsin roosid puhastada ja tagasi lõigata ja panin ka kevadväetise neile.Talv oli küll soe ja niiske,kuid ükski aasta pole mul tulnud roose nii palju tagasi lõigata kui sel aastal.Ju ei meeldinud neile see tohutu niiskus.Iiriste olukord pole ka kiita,aga kartsin hullemat.
Olen hädas männiokkaprahiga,eriti jama on seda kivilast korjata ja iga päev lisandub uusi okkaid.Suve poole jääb küll okkasadu harvemaks.
Kivila elab juba oma kevadist elu-õienuppe lisandub ja tärkavad puhkajad ning sibulikkudel algab värvidemäng-mõnus!mõnus!
Ootan juba põnevusega kui saan nende vahele ka kribusaxifragasid istutada.
Potipõllundus kasvuhoones kosub.Päeval kasvuhoones ,öösel toas.
Kuni lõunani sajuta,kuid külm ja üsna tavaline aprillipäev.Käisin aias fotokaga tiiru.

Hetkekruubisadu
Kivila-seekord ülalt alla vaates
Esimesed õied kivilas täna pilvise ilmaga-Kivikress
Pulsatilla vulgaris "Papageno" -lilla -kidurakene,ainult ühe õiekesega
Siit teine Pulsatilla ikka tärkab
Igihaljas kevadik"Napoleon"

Pacific Blazing star
Roosindus pole just kiita
Iirised
Tomat ja paprika
Kapsakülv

6 comments:

  1. Ausalt, mina enam aru ei saa, millest see rooside talvitumine sõltub. Mul ei vaja ükski roos lõikust, ja ma ei usu, et mere ääres vähem niiske on.Eelmine talv tegi aga kõik maatasa.

    ReplyDelete
  2. Mina ka ei saa.Eelmina aasta ideaalne talvitumine ja polnud vaja peaaegu üldse lõigata,aga sel aastal paljud lausa maani mustad.

    ReplyDelete
  3. huvitav tõesti, mina just mõttes kiitsin, et olen roosikasvatamise alguse hästi ajastanud, et hea talv oli ka kõik on peaaegu kahjustusteta. Potipõllundus on sul juba väga ugketes mõõtmetes :)

    ReplyDelete
  4. Nii armsad pisitaimed. Meil on ka roosid nii ja naa, mõni on ikka väga õnnetu. Ju jah ei olenud väga hea neil sel talvel.

    ReplyDelete
  5. Kinnitan sama moodi, et roosidel olid varred suuremal jaol väga madalale välja mustad. Halb talv neile.

    ReplyDelete
  6. Ilusad, suured taimed. Aga tänavu tuleks vist kasvukat kütma hakata, sooja ei paista kuskilt.

    ReplyDelete