Tuesday, November 15, 2011

SÜGISTÖÖD ON LÕPPENUD

November on juba poole peale jõudnud,aga ilmad on endiselt soojad.Täna püüab külm natuke hambaid näidata,aga edasiseks lubatakse veel sooja.Roosid õitsevad endiselt.Termomeeter 17.30 ajal -3,7.
Tänasega on ka minul aiahooaeg lõppenud selleks aastaks.Töölt tulles jõudsin veel viimased õunapuulehed kokku riisuda.Püsivate külmade tulekul on veel vaja roosid katta,siis võib talv tulla.
See pime aeg tuleb sisustada tubaselt, tõsisemalt uurida seda ja seda tellimise varianti. Suure tõenäosusega tellin vist ainult iiriste raamatu-see minu suur nõrkus.Rooside valik on mul suht väike ja sobivad ka kodumaised raamatud.Eestikeelses rooside entsüklopeedias on minu roosid enamuses sees.
Eks pean veel plaani ja mõtlen enne kui tellin-olen ju kaalude tähtkujus sündinud ja see mõjutab mind täiesti. Olen eriline kaaluja, enne kui otsustan, vahel ise enda peale lausa tige.
Kätte on jõudnud puhkuse aeg, nii taimedele kui ka endale.Väike puhkus ja siis uue hooga edasi.Detsembris, jaanuaris vaja taimenimekirjad arvutisse toksida ja siis lugeda, tõlkida, katalooge sirvida ja unistada.Veebruaris vaja juba uue hooga alustada-esimesed kevademärgid jäädvustada ja ka esimesed külvid teha ja .......

2 comments:

  1. Jah, aga kogu planeeritu jaoks jääb ka talv lühikeseks. Ma olen ka sügiseti mõelnud, mis neil kuudel kõik jõuab ära teha, kahjuks pole tulemus kunagi 100%, sest enne jõuab kevad ja uus hooaeg kätte.

    ReplyDelete
  2. Vaata neid raamatuid Book depositoryst, saad ehk soodsamaltki.

    Talvel läheb ju palju auru selle peale, et jõuda ühe seina vahelt teise vahele :)
    Tänavune sügis oli küll nagu kingitus. Mõnusat puhkehooaega:)

    ReplyDelete