Saturday, September 14, 2013

VAHVA VÕHMA

Täna toimus neljas "Võhma juurikas".Päev päikesepaisteline. Sortiment suurepärane ja kui palju tuttavaid-nii müüjaid kui ostjaid.
Minul teist korda seal käidud ja muljed suurepärased.
Sai vaadatud ka kartulinäitust ja proovida erinevaid kartulisorte. Toimus ka Kersti Sildniku lühiseminar kartuli ingerjast .
See oli küll väga hea idee,et sai proovida erinevate kartulisortide maitset. Kui mina oma ostmised ostetud sain,siin-seal lobisetud ja siis läksin kartulinäitusele. Selleks ajaks olid juba mõned eriti huvitavate sortide keeduproovid otsas. Oleks neid sinise"ihuga" ka maista tahtnud.
Auto potsikuid täis laetud ja koju istutama!
Suured tänud korraldajatele!



3 comments:

  1. Ma tean küll, et tähtis on sisu, mitte välimus aga minu meelest see Valfi on küll nii jubeda väljanägemisega, et mind see seda proovima küll kuidagi ei kutsu :). Aga mine tea, äkki ongi eriti hea...

    ReplyDelete
  2. Jajah, täna istutavad kõik peale minu. Eks ma fotode järgi saan ka sest üritusest ikka mingit moodigi osa, kindlasti oli seal kõigil väga tore

    ReplyDelete
  3. Jäi endal ka käimata, suur tänu pilte jagamast! Kartulinäitus oli toredasti suur ja mitmekesine.

    ReplyDelete