Tuesday, July 26, 2016

JUULILÕPU TROOPIKAKUUMUS

Täna meil juba kolmas päev,kui keskpäeval viludas küündib termomeetri näit üle +30C.Täna +30.8C.
On väga lämbe ja niiske.Kahel eelneval ööl on olnud äike.Õnneks on äike ainult servaga meie kohal,aga sadu on nii mõlemal ööl ikka korralik olnud,mis paduka mõõtu.Juulis on sademeid meil olnud ikka väga palju.
On päevaliiliate ja hortensiate aeg.Kahjuks mul sel aastal suurelehised õit ei näita,aga nii aed-,kui puis- ja saagjas hortensiad õisi täis.Mõned küll veel alles väga nuppus.
Sel aastal eraldi väga neid ei tutvusta,kuna enamus sai eelmine aasta juba tutvustatud.Sügise poole püüan uute värvimuutust ikka jäädvustada.

Puishortensiad-imelised õitsejad
"Pink Annabelle "õis 
"Strong Annabelle" õis
"Hayes Stardust" õis
Metsa ääres täispäikeses veel-."Annabelle,""Grandiflora "ja ees "White Dome"
Suurelehistest ainsana õit näitav -"Luua Roosa"
  SAAGJAS HORTENSIA: Hydrangea serrata-"PREZIOSA" on igal aastal õisi täis.Ei kahjustanud Teda ka see talv.
Imeilus oma säravroosade õitega
Aedhortensiad erinevas õitsemisjärgus
Siin metsaääres uus aedhortensiate ala,kuhu olen 3 aastal uuemaid sorte istutanud
Mõni üldvaade ka minu tiigiäärsele salaaiale kolmest küljest.



6 comments:

  1. Mere ääres on selle poolest ikka rahulikum, et pole nii ekstreemselt kuum suvel ega hullult külm talvel. Suurelehised hortensiad on mul alati alles augustis õitsema hakanud, nii et ma ei ole veel päris lootusetu.

    ReplyDelete
  2. Oo, sul on seal ikka väga ilus!
    Kõik nii hästi ühendatud.

    Kuumus on jõle jah, närvutab. Ma nägin ka täna öösel äikest kaugemal liikumas. Vihma meile ei antud. Mul oleks juba vaja.

    ReplyDelete
  3. ma vist ikka tahan ka palju hortensiaud, no on ilusad tõesti :D

    ReplyDelete
  4. See niiske kuumus on veel kõige koledam.
    Ilusad vaated ja õied ja nii ilus ja puhas aed.

    ReplyDelete
  5. Väga kaunis maastik ja saagjas hortensia tõeline kaunitar! Meil siin ka lõõskab juba mitu päeva, korra kostis kaugelt müsinat, aga vihma pole antud - istutusi ja potte saab kasta. Ja parmud on platsis - hangutan põhku peenardele katteks ja kui parv ümber pea liiga suureks kasvab, jooksen vahepeal tuppa pakku.

    ReplyDelete
  6. Imeline hortensiavalik. Ja nii heas konditsioonis ja uhked põõsad.:)

    ReplyDelete