Wednesday, April 25, 2018

HEITLIKUD ILMAD JA MURPHY SEADUS

Kevad on täies hoos,ilm on muutlik,kuid jahedapoolne.Ongi hea,õitsemine kestab pikemalt ja umbrohi ei tärka nii kiiresti-ootab mind.
Aias igapäevast tiiru tehes on tärkajaid ja õitselepuhkejaid igal päeval.On ju mul aega seda kõike korralikult nautida,vähemalt paar korda päevas,mida muud mul teha on.Täna täpselt 2 nädalat minu õnnetusest,paranen tasapisi-vähemalt tunnen nii,valuvaigistid on eilsest minevik.10.mai on järgmine arsti aeg ja siis loodan ortoosist lahti saada ja taastusravi algab 28 maist.Kui päris aus olla siis vaikselt juba nopin ka mõne umbrohu,rohkemat ei julge veel.
Aga ise püüan olla rõõmus ja rõõsa! ja naudin igapäevaselt saadetud  piltidelt Kreeka muljeid,olen nagu ise kohal,aga mitte +39C vaid +10C ilmas.Loomulikult reisi ärajäämisest kahju ja kõige rohkem kahju,et see just nüüd kevadel juhtus,pole ma ju mingi koperdis tegelikult.Õnnetus ei hüüa tulles ja tuleb alati kõige ebasobivamal ajal või noo kuidas see oligi- Murphy seadus!
Aias-Dauuria rodo liik sätib õitsema ja kevadmagunad tärkavad imeliselt.Esimesed priimulaõied ja värvid kivilas.Väikesed seemnekülvipriimulad on osad hukkunud,tuleb vist ikka esimene talv neid potis hoida,teised ilusad ja juba on näha esimesi õiepungi.


Dauuria rh.liik
Double Ellen Picotee'
õis lähemalt
Pulsatilla vulgaris 'Perlen Klokke'
pisiputk
kevadmaguna imeline tulemine
Aitäh,Ülle sinu jagatud topeltõieline näitab ka õit
esimesed priimulad alustavad
kõrvikute õienupud
osa priimula alast jõudsin enne õnnetust korda teha
esimest talve talvitunud kõrvikpriimulakülvi taimede hulgas on päris palju kadu

8 comments:

  1. Huvitav, kõrvikute hävimise üle ma küll kurta ei saa. Varretu priimula seemikutega on teine teema, kuid kõrvikud mul kõik tänavu ilusad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul ainult augustis istutatud väikesed kevadel tärganud kõrvikpriimulakülvi tited on osad kadunud.Ju ei jõudnud korralikult talveks ette valmistuda.TEISED VANEMAD ON KÕIK ILUSAD JA HAKKAVAD JUBA ÕIEPUNGA NÄITAMA

      Delete
  2. Kaks korda päevas vähemalt on väga hea. Küllap on raske end tagasi hoida, aga fotoreportaazid on küll toredad!

    ReplyDelete
  3. Teil kevad juba päris korralik. Minu karukellad alles mõtlevad kevadele ja priimulatel paistavad esimesed lehed, õiteni on veel aega.
    Aias toimetamine, kasvõi jalutamine, tõstab tuju, aga parem tuju parandab kiiremini tervist.

    ReplyDelete
  4. ma nii ootan oma pulsatillasid aga ei veel :) Reportaažid on toredad kindlasti ja +39 on ikka liig, mis liig, eksole :D Ära hakka juba aiatööd tegema, kannata no ometi veel natuke, ise ju ütled, et umbrohud ootavad su ära.

    ReplyDelete
  5. Ma olen silmapilkselt armunud kevadmagnumisse. Kas topeltõielise risoomisutsakat on võimalik saada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sel aastal kahjuks mitte,sest sain ise ta alles väikese tükina eelmisel suvel.Kui paljuneb,siis hiljem kindlasti

      Delete
    2. Selge, salvestan oma mälukettale. Aga hoia siis neid tupsununnukesi. ;)

      Delete