Wednesday, July 25, 2018

TOMATITE ERI

Selle suure kuumaga valmivad tomatid lausa silmnähtavalt.On söödud ja jagatud,ning täna tegin suure pesukausitäiest letšot,koos suvikõrvitsaga,mida ka ei jõua järjest koos mitme perega tarbida.
Suur kausitäis tomateid korjatud ja ei saa arugi,et võetud.Sel aastal jälle tomatid rekordsaagi all lookas,üksikud erilised veidi tagasihoidlikumalt.
Minu lemmik on "Black Cherry",väike ja magus kohe suhu pista.Üldiselt meeldivad mulle kõvemad ja väiksema seemnehulgaga tomatid.
Minu selle aasta tomatite valik
Sel aastal proovisin "Rally"sorti ja ei pea pettuma-minu maitse -kõvem tomat,rohkema ja tihedama viljalihaga ja vähem seemneid.Kõige suurema saagiga sort minul.Järgmisel aasta kindel plaan kasvatada.
Vahetasin ta välja "Brooklyni" vastu,tüdinesin temast,muidu maitsel polnud viga,oli kõvem sort,aga vili teistest sortidest väiksem,

Minul kõige varasem sort on "Clarabella"hea ja saagikas,kõvem sort
"Minaret".ilus suur vili,väga saagikas tomat minu maitsele.
"Malle"-saagikas minu arvates parim kohalik sort,kuid minu jaoks liiga vesine,kasvuhoones ainult 3 taime.
Värvilistest sortidest kõiki üks taim,"Black Cherry",mida on 2 taime.

igast sordist terve vili,poolik-südamiku suuruse võrdlus ja lõik tomatist
värvilised
ei saa arugi,et oleks korjatud 
"Indigo Rose"
Letšolaar 

3 comments:

  1. Toredad tomatid ja head letšot pole ju kunagi palju :)

    ReplyDelete
  2. Mul on ainult 3 sorti kasvukas ja üks terrassil. Kasvukas kõige varasem 'Valve' väga meeldiv, ei ole väga mahlane (vesine). Paras suurus ja viljakas. Tolstoi hakkab ka juba valmima. Ja kolmas on kollakas/oranzh. Peast nime ei tea 3 taime. Kõik on Kaie käest ja kõiki tahan tuleval aastal ka.

    ReplyDelete
  3. Mul pole tomatid seda nägugi, et hakkaks punaseks minema :( (kasvuhoones kusjuures...). Õitsevad alles hoolega, mõned punnid on küljes ka... Mul ainult kirsstomatid ja esimene katsetus elus...

    ReplyDelete