Sunday, February 24, 2019

SÜNNIPÄEVAÕIED

Täna ilm sompus,pilvine,kuid soe.päeval näitas termomeeter +3.2C
Tegin tiiru õues ja kasvuhoones.Kolmapäeval,20.veebruaril enne külmade saabumist,mida tegelikult õieti polnudki,panin kasvuhoones oma talikülvidele ja rodotittedele igaks juhuks lehekoti peale.Täna kasvuhoonesse minnes,et kott eemaldada oli vaatepilt mitte just ilus.Hiired olid mõne päevaga jõudnud taimede kallale.Oli söödud osad rodotited ja vaadatud poti sisse.Avastasin ka üllatuseks,et eelnenud pikale sulaperioodile olid osad taimed alustanud idanemisega.Üleval oli soldanellikülv ja kohe-kohe tõusmas lumeroositited.Kolisin edasiste ebameeldivuste vältimiseks kogu külvinduse jahedasse tuppa.
Õuea aga üllatasid lumest mõned avanemata õiekesed.

Kasvuhoones hiirte kahjustatud taimed
Lumeroositited

3 comments:

  1. Lehti need tegelased armastavad jah. Omal ajal kui mul taimeplats oli suur, siis panin ka lehti pottidele peale ja hiired tegid kiiresti selle enda lemmikpaigaks. Minul üllatusõisi ei olnud aga eks need üllatajad võivad peagi tulla.

    ReplyDelete
  2. mul olid eelmisel kevadel triyrtise noortaimed kasvukas ja hiired rsd, sõid nende pungi kahe suupoolega. Alguses ei saanud arugi, et miks pottides lohud ja pungad läinud. Oi, ma olin kuri. Panin neile roosat kraami kasvuka väliseina taha anumasse. Lõppes see jõhverdamine ära.

    Hea, kui on jahedat ruumi.
    Mul uues kasvukas (veel) hiiri pole. Õnneks pole ka väga tärkamist, ma hoian päeval ukse lahti.

    ReplyDelete
  3. sinu külvamised on aga väga inspireerivad!

    ReplyDelete