Tuesday, September 22, 2020

SÜGIS

 Täna algas sügis ilusa ilma +18C ja päikesega,vähese läänetuulega Kõige rohkem kõneles tuule suund: kui tuul põhjast puhus, tuli külm sügis. Läänetuul ennustas pikka ja sooja sügist.Lootust on ilusale pikale sügisele.


Ka vanarahvas ennustas sügisese pööripäeva järgi- Kõige rohkem kõneles tuule suund: kui tuul põhjast puhus, tuli külm sügis. Läänetuul ennustas pikka ja sooja sügist.

Täna käisime jõhvikal väikeses soos pohlakoha lähedal,marju palju ei saanud,aga talveks meile piisavalt.Jälle nägin nastikut teel autoni,ei tea kas neid on sel aastal palju või on lihtsalt juhus.

September on õunakuu-on nii mahla tehtud,kui ka talveks ilusamaid keldrisse korjatud.

Ka aiavili ilusate ilmadega keldris hoiul.Porgandi saak oli ilus,vaatamata mügride maiustamisele jagus meil oma 3 perele ja jäi ka jagamiseks paarile sõbrale kõrvitsa vastu.Kõrvits minu maal ei taha kasvada.

Viinamarjad õues veel valmivad ja siis saab mahlaks.

Kelder täitub talvevarudega ja meie pere noored ka eelistavad omatehtud hoidised ja see on suur rõõm.Mulle meeldib hoidiseid teha.










porgandisöömise meisterklass

Jõulude meenutus-jõulukaktus hakkas õitsema

2 comments:

  1. Jõulukaktusel õige huvitav aeg valitud :) Meie õunad on sel aastal täielikult koitanud :( Ma kardan madusid kyll foobiliselt aga nende ilu ei saa eitada ja no kui ma olen kindel, et nastik siis tegelikut na väga ei foobitse ka. Millegipärast meenus mulle teie talvevarusid vaadates Muumimamma :D Ilusat sygist !

    ReplyDelete
  2. Su kelder on paras näitusele saata! Imeline nobenäpp!

    ReplyDelete