Wednesday, January 27, 2021

TALVISELT KAKTUSTE LAINEL

 Täna pilves ja väga udune,lõuna paiku veel tihe udu-eks see ilma külmenemist tähendab.Lubatakse ju ka reedest miinuskraade.Täna lõuna paiku +2.8C ja tihe udu.


Minu tellimise viimane pakk saabus ka eile Uhling Kakteenist





Tegelikult otsisin neti avarustest kaktuse istutamiseks paremaid abivahendeid,kui mul juba olemas pintsettide ja korntangide näol.Lapates leidsin Uhling Kakteenist silmale sobivad abivahendi ja nii nad ostukorvi said ja edasine oli juba õnnelik paratamatus minu jaoks,sest miinimumsumma tuli ju täis saada.Nii siis sai tellitud ka mõni kaktus ja Delosperma Red Fire ning chinosol pulbrit väike karbike.



Tellimuse tegin 11 jaanuaril hetkeajendina,mõeldes et ehk millalgi kevadel saabub.Üllatav oli kui 20.jaan.tuli mailile teade,et pakk läks teele ja nad vaatasid,et meil on ka soodsad ilmaolud.Ilusti mailil DHLtracking code ja link vaatamiseks kirjas.Eks jälgisin paki liikumist ja saksapoolne täpsus oli aimatav-igast väiksemastki vahepeatusest oli märge maas,mis kahjuks lõppes eestisse jõudes,edasi täielik vaikus.Eks mul mõne aasta tagune kogemus paki "kadumisega" piiril,siis lõin oma tracking code sisse nii Omniva kui Itella SmartPosti otsingusse ja üllatav!üllatav!pakk oligi jõudnud SmartPosti 26.jaan hommikul.Võtsin kohe kõne ja uurisin,mis asja?Vastuseks,et teevad koostööd DHLga,aga mul polnud ju märgitud millisesse pakiautomaati,ainult aadress ja tel.nr. Õnneks tänu helistamisele sain õhtul õigest pakiautomaadist paki kätte.Jääb täiesti arusaamatuks,miks DHL pakki koju ei toonud,vähemalt kõik korras!Tellimisest kuni paki kättesaamiseni läks 2 nädalat.




Uute istutustangidega taimede potitamine läks superhästi ja olen väga rahul.Taimed saabusid ilusti pakituna paljasjuursetena,olid küll oodatust väiksemad,aga ilusa juurestikuga.Potitasin kuiva omasegatud kaktuste mulda ja panin kütmata ruumi aknale kevadet ootama.Minu suur igatsus erinevaid Cylindropuntiaid saada õnnestus!Kui ma ei eksi siis millalgi Muhedikel oli ka Cylindropuntia "Pinky"aga kuidas õnnestus ei mäleta ja silma pole ka hakanud,kui seal käisin,eks vast Enno oskab öelda.Endal mul seemnest kasvatatud Cylindropuntia spinosior ja Katrinilt saadud sama suurem taimeke,millest üks talvitub õues ja HardyCaktusest tellitud Cylindropuntia viridoflora millest üks taim on 2 talve olnud õues niiskuskindla katte all ja üks potis.Olen nendest viimasel ajal väga huvitatud ja sellepärast katsetan parralleelselt nii õues kui potis.




Tellitud sai 3 külmakindlamat cylindropuntia sorti -Cylindropuntia imbricata cv. Pinky (dw), Cylindropuntia imbricata cv. White Tower (dw) ja  Cylindropuntia viridiflora cv. Frank (dw)

4 Opuntiat-Opuntia hystricina cv. Hannover (dw),Opuntia polyacantha cv. Wibke (dw),Opuntia polyacantha cv. Snowball (dw) ja Opuntia polyacantha v. juniperina cv. Oettingen (dw).





No comments:

Post a Comment