Sunday, February 6, 2011

KÜLALISTEST JA POLIITIKAST

Mul täna külalisrohke päev.Hommikul kohvilauas märkasin üht pulstund külalist kitsede söögikohas.See kährik küll terve ei olnud,nüüd väike paanika sees-ega ometi marutaudis ei olnud.Õnneks koer seal ei käi.Haarasin fotoka,aga ilusat pilti ei saanud,aga aknast ülevaate annab.
Pulstund külaline
Teine üllatus poliitika vallast.Telefon heliseb ja öeldakse ,et mulle väike kingitus.Mõtlesin,mida öelda ja siis telefonist,et IRL .Sain kohe aru,millega tegemist.VALILISREKLAAM Kuna inimene teises telefoni otsas teadis nats mind ,siis tuli kingitust tooma.Vot selline minu üllatusterohke pühapäev-aga kas ka meeldiv?Kahjuks ei,aga mõtlemisainet tekitas ja seda ma ka otsustasin siin jagada.
Kindad kätte ja valima!Pastakas ka omast käest võtta.
Olen poliitikast kauge inimene,siis eriti midagi pole ennem toodud ega agiteeritud.Ju siis IRLi jõuline taktika.Lootus,et ehk valivad kui nänni toovad.Vaatame ja ootame mis edasi toimub,erakondi ju palju...

4 comments:

  1. Nüüd kährikuga asjad selged.Ei ole marutaud vaid kärntõbi ja see ei olevat nakkav.Spetsialistidega konsulteeritud.

    ReplyDelete
  2. No see on siis ju hea. See kähriku-uudis. Aga need sõrmikud - mul just täna tuli ühe teise asja peale meelde, et kunagi sai ju mingi küsitlusankeet täidetud, mille eest lubati kingitus saata. Valisin tookord justnimelt need sõrmikud, aga siiamaani pole neid kätte saanud. Ainult spämmi saatmiseks kasutavad mu kontakte. Pähh, lubadused või asjad!

    ReplyDelete
  3. Küll on hea, et mulle need plakatid kuskilt ei paista ja mingeid topakaid ankeete, millest ju midagi ei olene, ka ei täida. Seega-seda odavat nänni ei igatse samuti

    ReplyDelete
  4. Oi jah, see valimiste tsirkus. Kohati isegi kurb, kord naljakas, kord tüütu, Huvitav, kas nad ise aru ei saa, et hea asi reklaami ei vaja ja kõige parem soovitus on mehele mees ise? Eks seda ju valitakse, kes asjalikumalt kuskil vallas või linnas tegutsenud on, a mitte seda, kel ilusamad käpikud vai pastakas
    Huvitav asi neil tänavu: vist kõik kinnitavad, et võin kohe KINDEL OLLA. Et milles siis? Et võtavad ise nii palju pangalaenu jälle, et tekib uus majanduskasv?

    ReplyDelete