Sunday, April 17, 2011

IIRISTEHOOAEG ON ALANUD!

Reticulata Harmony
Täna +15,8 varjus.Võrkiirised õitsevad ja buhhaara iierised ning junoiirised  ka juba sirguvad silmnähtavalt.Eks nad hakkavad riburada järjest õitsema.Praegu võrkiirised, edasi buhhaara- ja junoiirised.Siis madalad varased iirised, aediirised ja hittparaad lõpeb siberiiiristega.Ongi iirised kevadest sügiseni!! Iiriste olukord rahuldav, kui just mügride käike mitte arvestada.Kahte sorti ei õnnestunud leida, ainult sildid. Kas on ära söödud või sügavamale aetud?Eks see selgub varsti. Dazzling Gold ja Jitterburg ka näritud, kuid väike jupike alles.Loodan,et taastuvad.ON TEGELASED!
Täna pool päeva jändasin iiristega.Korraldasin korraliku sõja--juhtisin traktori heitgaasid aukudesse.Loodan nii natukesekski rahu neist saada.Siis vedasin mulda lohukohtadesse.
Nüüd veel paar küsimust:
Kas te väetate ka iiriseid ja millega?
Kas olete pritsinud ja kui ja siis millega?
Minu iiristeväli on seal 2008 aastast ja siis sai kompostmulda pandud ja eelmisel sügisel andsin natuke superfosfaati.Puutuhka ka olen seganud natuke mulda, kuna minu iirised asuvad tiigi ääres ja seal kasvavad ka üksikud männid(arvan,et muld on happeline).Muud midagi teinud ei ole,aga kas peaks?
Eile käisin Bauhoffis aiaväetist ostmas-nii roosidele,rododele ja murule.Ostsin ka kartuliväetist, kuskilt lugesin,et hea sibullilledele.Olen seda pannud tulpidele, nartsissidele ja liiliatele. Kas kõlbaks ka iiristele?
Katharine Hodgkin
Danfordi iiris
Minu iiristeväli

Vot sellised mügriaugud!Ja mitte ainult üks! Hulgi.
Sõda mügridele!
Voolikuga heitgaasid auku
Kartuliväetis.Kas sobib iiristele?
Koostis

5 comments:

  1. Mässasin ka täna väljas. Super ilm, mis sest et tuuline.
    Aga leidsin rooside keskelt samutri neid urge ja mitmest sibullille peenrast. Kardan, et paar uut sorti on mügride toitmiseks läinud :(

    ReplyDelete
  2. Ma pole neist bhhaaradest enne kuulnudki. On aga suured iiristeväljad!

    ReplyDelete
  3. Mu kommentaar tuleks vist väga pikk. Arvan, et teen Su küsimuste kohta postituse.

    ReplyDelete
  4. iirised on mulle alati väga meeldinud.
    aga ega mul neid aias eriti pole. lihtsalt see tavaline sinine ja kollane ja veel mõni.

    vaatasin nüüd Su iirisevälja ja ...näpud hakkasid sügelema!


    (parool itionias :D. itioinas tõesti. ma ei suudaks niisugust välja korras hoida.)

    ReplyDelete
  5. Peaks ikka kartuliväetis sobima, minu teada päris mitu puukooli aint kartuliväetisega oma taimi turgutavadki:)

    ReplyDelete