Saturday, April 2, 2011

ESIMESED KEVADTÖÖD

Märts suurte lumesadudega on lõpuks läbi.Selle paari aprillipäevaga on lumi sulanud lausa silmnähtavalt.Suurematele hangedele olen puistanud puutuhka,eks see ka aitab sulamisele kaasa.
Kaevasin täna tee kasvuhoonesse lahti ja külvasin salati ,tilli.ja varajase kapsaseemned kasvuhoonesse.Tubane potipõllundus juba annab esimest saaki.-
tilli ,peterselli ja salatit saab juba võileivale panna.
Veebruaris külvatud salat juba osaliselt söödud
Paljasjuuread päevaliiliad ja paar iirist
Täna on päev läbi temperatuur +poolel olnud,lõunast isegi üle +10 kraadi.Nii otsustasin õunapuude lõikuse ette võtta.Mul neid üksjagu,vanad puud.Eelmisel aastal tegime suuremat lõikust,osadel said ladvad maha võetud.Nüüd oli tekkind palju vesivõsusid.Pool tänast päeva sai lõigutud ja homseks jäi ka.Hommikupoole kandis lumi isegi peal,aga pealelõuna juba vajus läbi.Sai korralikult lumes sumbatud. Õuna ja marjaaed rajatud 20 aastat tagasi ja puid on päris palju.
Õunapuid 17
Marjapõõsaid 10ringis
Pirnipuid 4
Ploome  20
Mureleid 3
Viinamarju 7
Nii,et on mida lõigata-

Kasvuhoones viinamarjad osaliselt lahti võetud
Murulauk kasvuhoones tärkamas
Krookused kohe-kohe õide puhkemas
Tulbid
Kui maja ees on tõeline kevad ja isegi mõni lilleõis päikese käes lahti läinud, siis idaküljel on marjapõõsed  veel suures lumehanges.

6 comments:

  1. Sa elaksid nagu mingis teises maailmas. Muld ja lilled?

    ReplyDelete
  2. Mul on kaks maailma-maja ees päikese käes ja maja taga põhja ja idapool,seal hanged nabani,

    ReplyDelete
  3. Ahh et krookused ja tulbid ...
    Meil ilmusid ka täna esimesed lumikellukesed lumehangest. Nii armas! Hakkabki pihta!

    ReplyDelete
  4. Ei mul pole veel ühtegi õielist.
    Aga viinamarju mina kasvuhoones peale esimest talve enam üldse ei vääna maha ega kata. Vaid lund viskasin juurekaeltele peale. Eks muidugi näeb, kas, aga esmasel vaatlusel tundus küll, et pungad üsna eluterved-paksukesed.

    ReplyDelete
  5. Krookused! Mu krookuste peenras nii paks lumehang, et ikka veel ei paista kuskilt ühtki ligi meetripikkust elupuukest välja. Tsillad küll õitsevad koos lumi- ja märtsikellukestega.

    ReplyDelete
  6. Mul ilmus ka eile alles kolm esimest lumikellukest. Muust ei märkigi.

    ReplyDelete