Tuesday, April 10, 2012

LÕPUKS OMETI !

Lõpuks ometi on kevad võimust hakanud võtma. Öösiti veel miinuskraadid, aga päevad päikesepaistelised ja täis linnulaulu.Krookused on täies õiteilus.Täna sain ka esimesed sinililled tuppa vaasi - kevad mis kevad!!
Postkastis iga päev uued aiakataloogid-kõik kutsuvad ostma. Hortese kataloogis jäid silma soodsa hinnaga rododendronid, eriti Roseum Elegans, mis on mul soovinimekirjas. Kuu lõpus lähen Tallinna, siis tuleb ka Hortesest läbi minna. Ise plaanisin küll suure kaarega nendest "ahvatlustest" mööda sõita, aga selle rodo pärast peab sisse põikama! Mul jääb mulje, et üle maailma on aiahullus võimust võtnud. Märtsi lõpus tellisin Inglismaalt iiriseid ja juba üks minu soovitud sort oli otsa lõppenud. Pean asendussordi valima. Osad sordid juba märtsis otsas - ju siis tellijaid palju. Aprillis lubati veel mõned uued sordid juurde panna, nii ma ootan ja vaatan , et kohe meeldiv asendussort leida ja neile edastada aprillikuu jooksul .
Väike krookuste eri:

10 comments:

  1. Krookuste valik on küll uhke!

    ReplyDelete
  2. Ilusad on Su krookused, minu omad alles sulavad välja

    Mul siis vedas, saan kõik soovitud sordid

    ReplyDelete
  3. Ilmatu tore on Su krookusi näha ja nii palju sorte! Minu omadel on ainult otsad väljas.Aga roosa sinilill on küll väljas!

    ReplyDelete
  4. Uhked krookused on tõesti, nii palju eri varjundeid. Mul jäänud ikka tavalised kollane, valge ja lilla ja siis üks kirju. Miskipärast nõrgemad väljuvad.

    ReplyDelete
  5. Mul on sinu kevade üle nii hea meel :D
    ja need sinililled! Toon peagi endale ka!

    ReplyDelete
  6. Imearmsad värvikillud!

    ReplyDelete
  7. Need esimesed krookused valge ja sinisega on väga põnevad, ega äkki sordinime ei tea. Ma olen ka lõpuks järeldusele jõudnud, et ühes metsaaias võiks krookuseid lausa tuhandeid olla, eks ma hangin neid vähehaaval juurde...

    ReplyDelete
  8. Esimese krookuse nimi on PRINS CLAUS
    neljanda nimi-REMEMBRANCE See on hästi suure õiega ja teistest natuke hilisem.
    Teiste nimesid ei tea,vanad sordid.

    ReplyDelete
  9. Ma võin sulle lohutuseks öelda, et ma ootasin soovitud roosi 3 aastat, enne kui kätte sain :)

    Aga krookused on ilusad

    ReplyDelete
  10. Kas on õige see jutt, et erivärvi krookused tuleb eraldi panna.Muidu on kõik varsti valged?

    ReplyDelete