Saturday, September 29, 2012

MIHKLIPÄEV

Täna 29. sept.on Mihklipäev,tänaseks lõpetati välitööd.Päevale andis ilmet mihklilaat-meil Elvas ka toimus laat ja isegi see laat andis laada mõõdu välja.Oli istikutemüüjaid ,ilus püsikute valik ja ka aiasaadusi.Kahjuks ikka ka need poola riidemüüjad.Aga laat oli korralik.
Sügis on juba nädalajagu vana ja vihmaga on meid ohtralt õnnistatud.
27.sept.öösel äike ja tugev vihmasadu.Sel sügisel ei ole veel öökülmi olnud ja suvelillepeenrad täies õiteilus.Ka roosid õitsevad.
Täna aga ilus sügisene päev, keskpäeval lausa +18 sooja. Isegi sel suvel oli selliseid sooje ja päikesepaistelisi päevi vähe.
Täna suurem muruniitmine ja "saagid"salve.Korjasin talveõunad puult ja viisin keldri-10 kasti sai-täiesti piisavalt ja 3 suurt ämbrit ploome.
Kui sügisvärve ja õunasaaki ei oleks võiks arvata,et suvised pildid!
Üle pika aja üks ilus päikesepaisteline ja soe sügispäev!




Baklazaan




7 comments:

  1. Nii kaunis Sul seal! Kas suvelillepeenras on paistmas kivikilbik? või keegi muu valge

    ReplyDelete
  2. Ilus on Su aed. Sa polegi ju eriti neid üldvaateid näidanud.
    Ja õunad lõhnavad....:)

    ReplyDelete
  3. pean liituma eelkõnelejatega ning teen seda rõõmuga. Värvilist sügist!

    ReplyDelete
  4. No nii, minu puhul see vanarahva tarkus küll ei kehti. Mul siin välitöid jagub nii, et vähe pole. Lauba võtan suuna Polli poole ja läheb õunapuude istutamiseks. Lisaks vaja veel tulbisibulad maha panna ja kunagi oktoobri lõpu poole siis ka veel vaarikaid istutada. Vaarikaid ei saa ju meie distantsilt kuigi kevadeks jätta. Lisaks siis veel vaja juurikate ja võsaga võidelda. Elaks ligemal, siis vist ei lõpetaks esimene lumi ka mu tegevust.
    See tiigi veerne metsaalune on küll ilus. Seal sul vist ka rodopeenar. Kas see ületee lage väli on ka teie oma? Kui ma sellist laia välja näen "tühjana", siis tekib kohe mõtteid kuda seal saaks põõsaste ja puudega "mängima" hakata. Eks igal ühel on oma kiiks ja ma olen selline kellele suur lage plats ei meeldi. Mäletan kui nad selle uue vabaduse platsi valmis said siis mul tuli kohe kommentaare, et miks see nii lage on ja võiks ju kas või suurte pottidega puid põõsaid sinna tuua. Nüüd vist midagi isegi seal juba on. Ma pole ammu seal käinud. Eks sellepärast ma va "poolearuline" sinna metsa elama ka kipun. Ju ma selline "metslase" hingega olen.
    Aga mis põõsas sul seal punaseks minemas on? Kas mingi kultuurmustikas?

    ReplyDelete
  5. Nüüd siis vastused küsimustele.Ja esimese pildi peal on kibikilbik,see valge õitseja tagetestega koos.
    Üle tee "tühi"väli on meie oma(hiljem juurde ostetud) ja seal kasvavad ploomid ,õunapuud.
    Seal tiigiääres on mul jah rodoala,ees kollased maranad.Seal külje peal on ka mustikapeenar ja need on ka sügisvärvides.See viimasel pildil olev punakas põõsas on rododendron P.J.M. ELITE .

    ReplyDelete
  6. Tore, kui kellelgi kuldset sügist on. Meil sadas jälle terve päeva :(

    ReplyDelete