Saturday, September 15, 2012

VÕHMAS KÄIDUD !

 Võhma aiaklubi Kanarbik kutsus oma kodulehel kõiki aiasõpru taimegurmaanide kokkutulekule, nii ka mina otsustasin sel aastal seal ära käia.Olin kuulnud Võhma laadast ainult ülivõrdes.Võhmas ise esimest korda ja laadamuljed head.Ka ilmaga vedas,meie sealviibimise ajal oli ilm pilves ,kuid ei sadanud.Jõudsime enne vihma mitu tiiru laadale peale teha ja tutvuda istikutega. Ka kohvikus pakutud marjakook ja pirukas kuuma kohviga olid  maitsvad.Müüjad olid tuntud kollektsionäärid ning aiandid. Kahju,et lätlasi ei olnud.
Minu ostud (Siberi iirised)ostetud kindla müüja käest,paljundus tellitud Ensatast.
Selline siis minu seekordne valik.
Hermodactylus tuberosa e.iris tuberosa(varasem nimi)
Iris sibirica 'Frilly Vanilly
Iris sibirica 'Magnum Bordeaux',
Iris sibirica 'Uncorked'
Iris sibirica 'Neat Trick'


4 comments:

  1. Oi, ma imetlen Sind. Mõned kindlad taimed ja ei pilkugi kõrvale. Ja ometi oli seal imelisi roose...:)

    ReplyDelete
  2. Minu esimeseks lemmikuks olid iirised. Neid mul küll esiti vähe (10 sordi kanti vast), aga neist ei suuda ma iial mööda vaadata.

    Siis tulid roosid, mida samuti esiti vähe, kuid selle aastaga on arvukus suurenenud 7 sordi võrra ja ilmselt jõuan veel mõne soetada.

    Ja siis on päevaliiliad. See armastus on süvenenud just viimasel aastal ja süveneb veel, kuni olen kõrvuni neisse armunud ja enam ei saa :)

    Ja siis muidugi kõik teised kaunid õied, mida silm ja hing näeb ning ihkab, oskaks vaid neid kokku sobitada. Eks õpin!

    Seega mina poleks suutnud 4 taimega piirduda :D
    Valik on imeline!

    ReplyDelete
  3. Pilgud käisid küll nii mõnegi taime peal,aga tegin südame kõvaks.Lihtsalt valmis istutamiskohta ei olnud rohkem.Ja see lillakas roos on veel siiani südame peal!
    Aga oma "kiiksudest"ei saa ma lahti-kui oled kord oma "südame" ja ka "mõistuse" nii erilistele lilledele andnud siis kohe kuidagi muidu ei saa!!!Eks selle suve kogemus-tuleb vaadata ka niiskustarmastavate poole.
    Üks väike ports uusi veel tuleb postiga,ei olnud Võhmaks kohale jõudnud-ja ei ole raske arvata kes tulemas on!!!!!

    ReplyDelete
  4. Tere! Kas Te oskate soovitada, kust saaks osta Iris sibirica 'Neat Trick'? Väga meeldib selle õie värv :)

    ReplyDelete