Tuesday, May 27, 2014

RODOLAINEL

Oh seda ilma küll-ühest äärmusest teise.Ööpäevaga langes temperatuur ligi 20 kraadi. See soe hellitas mind juba ära ja nüüd selle külmaga ei taha leppida.
Rododendronitele oli see talv ja kevad igati soodne ja õitsemisega nad kitsid ei ole.Aprilli lõpus õitsesid dauuria liik ja sordid rikkalikult.Mul nad viiekesi koos lähestikku ja andsid kena värvimängu ja silmailu.
Nüüd on järg heitlehistel ja üksikud igihaljad ka hakkavad õiepungi avama.Metsaalune rõõmustab sel aastal täiega.Kui veel need eelmise aasta noored ka õitsema hakkavad on silmailu pikalt.Tundub,et kõige hilisema õitsemisega on igihaljad liigid.Sel aastal näen ka nende esimesed õied ära.

Gribaltar on sel aastal eriti pilkupüüdev teiste vahel
RH. SMIRNOWII-SMIRNOVI RODODENDRON-liik
INGRID MEHLQUIST
Eelmine aasta Marjasoo talus rodopäevalt ostetud seemik
mulle meeldib just see tume laik.

4 comments:

  1. Väga ilusad. Jaheda üle ole hoopis õnnelik, saad nende õisi kaua imetleda.

    ReplyDelete
  2. Jah, rodod just sellist ilma armastavad - niiske ja jahe. Mul ka rikkaliuk õitsemine sel aastal.

    ReplyDelete
  3. Lahe metsa-alune, meelde tuli kohe Kalsnava arboreetum.Pean häbiga tunnistama, et ega mujal neid nii suures koguses pole näinudki. Omal on täpselt kolm heitlehelist ja neil õitseb kolme peale täpselt üks õis:)

    ReplyDelete
  4. Nii kaunid! Eriti meeldib Gibraltar... rododendronid on ka ühed mu lemmikud, kuid paraku minu aias neile ei meeldi/sobi. Imetlen siis teiste omi! :)

    ReplyDelete