Saturday, November 15, 2014

LIND - SINI-MUST-VALGETES TOONIDES

FOTOSTAAR!

Mulle tundus,et ta lausa kutsus mind  end pildistama.
Kuidas siis seda nimetada,et iga kord lendas minu lähedal olevale oksale,kui maha aetud toidupalad kätte sai.
Ta  poseeris mulle ja eputas kaamera ees erinevaid poose võttes.Tuleb välja,et edev lind!Või siis suutäie nimel kõigeks valmis!
Söök otsas ja tähelepanust villand sirutas oma tiivad ja läinud ta oligi!
Siin ta on Pasknäär (Garrulus glandarius)

Saabumine fotosessioonile


Lahkumine fotosessioonilt

7 comments:

  1. Pasknäär on tõesti ilus ja värvikirev lind. Teine pilt on väga vahva!

    ReplyDelete
  2. Ilus lind, aga kui jube hääl tal on. Tänane fotosessioon on Sul suurepäraselt õnnestunud.

    ReplyDelete
  3. teine pilt on minu lemmik ka :) ja üldse mulle see lind on alati meeldinud, kahjuks aetakse paljud rästa patud tema kaela, toredad pildid

    ReplyDelete
  4. Jube hääl jah ja ka teod ei ole kõige viisakamad-kevad-suvel paneb kõik marjad nahka kui ei kata.
    Ilus on ta tõesti!

    ReplyDelete
  5. Oh, nii tore fotosessioon! Teine pilt oli nummi, ülejäänud lihtsalt väga head.

    ReplyDelete
  6. Ilus ilus. Suur marjahävitaja - sel ajal kui aed oli metsa ääres. Siin linnas aga pole juhtunud nägemagi.

    ReplyDelete
  7. Väga ilus lind. Maal kutsuti teda saksama arakaks. :)

    ReplyDelete