Saturday, November 15, 2014

SÖÖMA! SÖÖMA!

Panin täna päeval linnusöögimaja ülesse.Oi milline sigin ja sagin hakkas toimuma.Ei ole eelnevatel aastatel sellist möllu söögimaja ümber näinud.Panin siis veel lisaks söögikohti,nii rasvapalle ja veel 2 lisasöögimaja.Ühe tegin lausa 3.l plastpudelist.Kõik lähipuud oli väikelinde täis.  Suutäis kätte ja  puuoksale uut lennujärge ootama või siis kohe pessa.See pessaviimise värk üllatas mind täiega -tihane viib söögi pessa,kas siis talvevaruks?Tükk aega jälgisin seda menu eemalt ja siis läksin fotoka järele,et seda natukenegi jäädvustada.Aga nad on vilkad!Enamus lähipuude otsas oma söögikorda ootamas.Õunapuud oli neid täis.Söök kahanes kohe silmnähtavalt.Tuleb suuremad varud soetada.Ja seda linnu sidinat sädinat oli nii palju,et meeski tuli seda olukorda uudistama.
Eks mulle sobib pildistamine rohkem kui kirjutamine,see on ju ammu selge,nii ka seekord.
 Korraldasin ka ühele neist lindudest korraliku fotojahi,aga seda juba homme.Kes soovib võib juba arvata kellele?
Linnumaja ülesse ja uudistajad kohal

Neid linde oli kõikjal läheduses söögimaja jälgimas

Siit saab ka süüa!
Mina ootan!
ootejärjekord
Ootan oma järge
Nii leidsin mõnegi sulelise pesa
Nägin kuidas ta päevalilleseemnega pessa lendas
Hädakisa!!!Mina pean leppima teiste ülejääkidega!
Tundub roherähn olevat,aga lähemale ei lasknud.Kaugelt zuumitud ja pildi kvaliteet kehv-vabandan.
Annan siin valu!

2 comments:

  1. Sul on sulelistega vedanud, metsa külje all on neil hea elada söömas käia.
    Mina aga arvan, et veidi vara on neid toitma hakata, putukaid, mutukaid ja ussikesi saavad nad veel kenasti okste ja tüvepragudest kätte.
    Aga Su pildid on ilusad, linnukestel rõõmu kui palju

    ReplyDelete
  2. Mina ka ootan veel mõnda aega, et nad ikka mu aiakahjurid kõik enne nahka paneks. Muidu nad käisid juba tükk aega tagasi luuramas küll, et kas midagi juba on. Nii tore oli vanu tuttavaid näha. :)

    ReplyDelete