Tuesday, March 17, 2015

SUVESOOJUS

Täna püstitab vist ilm märtsikuu soojarekordi.Meil varjus +15.2C -lausa suvesoojus.
Nii see ei jää juba nädalalõpuks lubatakse lund.
Ilmatark ennustab huvitav hiljem vaadata.

Loodus on iga päevaga erksamaks läinud.Lilleõied puhkevad lausa silmnähtavalt ja nii ka puude pungad.Kasemahla joon juba nädalavahetusest saadik.Kui paar päeva tagasi oli metsa all ainult mõni üksik sinilill,siis täna juba kohati päikese paistel sinetas õitest.Lõunaküljel krookused kõik täisõites,varjus ainult ninakesed väljas.
Nende päevade päikesejõud on olnud võimas!
Esimesed külvid pikeerisin paar päeva tagasi kastidesse ja täna külvasin veel tomatit ja basiilikut.Aprilli alguses külvan veel mõne pika kasvuhoone kurgi,astrid ja kapsad.
Nende soojade ilmadega olen oma taimekastid hommikul kasvuhoonesse viinud ja õhtul jälle tuppa toonud.Mängimist nendega on,aga tahaks natuke varasemat saaki ka ja siis olengi taimed kahes jaos külvanud.Kasvuhoones temperatuur vaatamata kõigi tuulutusakende ja uste lahtiolekust +30C-+31C
Mees tegi mulle kasvuhoonesse ajutise riiuli,kuhu oma kastid mahutan.

Sinililled metsa all


Taimekastid kasvuhoones riiulil
Hernepott vajas juba keppi!
Ei ole Brasiilia mürgiämblik,vaid meie kohalik võtab päiksevanni!

6 comments:

  1. Täna oli tõesti väga-väga soe ja tuuletu. Hea päev aia koristustöödeks
    Aga õisi on meil palju vähem.

    ReplyDelete
  2. oi jeerum kus sul on juba õitsejaid. Minul üldiselt elukene seisab ja ongi hea. +15,1 oli meie temperatuur täna, seega üsna sama ilm :)

    ReplyDelete
  3. Kuna sa nüüd Põhja ja Lõuna vahet pendeldad, saad oma silmaga näha, kuis Lõunamaa kevad on varasem ja mahedam.

    ReplyDelete
  4. On Sul ka viitsimist neid taimi sisse-välja tassida...ma olen ettekasvatusest just sellepärast loobunud, et kui mu pea muid mõtteid täis on, siis mul läheb isegi nende aknalauapottide kastmine nädalate kaupa meelest

    ReplyDelete
  5. Mul ei ole küll mingi probleem mõnda kasti päeva jooksul liigutada,igati meeldiv vaheldus.

    ReplyDelete
  6. Kaunid krookused! Ja kasvuhoone vaated on põnevad! Ootan põnevusega uusi uudiseid!

    ReplyDelete