Tuesday, December 29, 2015

KAHE PÜHA VAHEL

Kui jõululaupäev ja1.jõulupüha möödusid veel soojakraadides +7C ilmaga, tuule ja täiskuu paistel ,siis 26. dets.õhtul hakkas ilm tasapisi külmenema.
28.dets.hommikul näitas termomeeter meil -10C.Maa paljas-lumeta.Täna hommikul -4C,pilves ja kella 9.00 hommikul nägin esimest arglikku lumesadu,mis kestis 10-15 minutit,aga ega lumikatet mujale ei tekkinud kui ainult tiigijääle.Tiik sai vähemalt ilusa valge katte.
Miinuskraade lubatakse kuni 6 jaanuarini,kuid lumeta.Kui ilmad püsivad pikemalt külmad (kohati lubati -15C ja enam)ja lumeta,siis -oh minu iirised!
Kas jälle järjekordselt halb talv ja õitsemine kannatab.
Täna käisin õues uut  kaamerat testimas,kuid kõik ei ole veel nii nagu sooviksin.Tuleb veel uurida ja testida.
Olin juba tükk aega unistanud niiskuskindlast kaamerast,millega saaks pilte teha ka vihmase ilmaga ja mahuks ilusti minu tasku või väiksemasse käekotti.Alati suurt peegelkaamerat ei vea kaasa ja nii on mõnigi huvitav kaader jäädvustamata jäänud.See on ju kõigilegi selge,et mulle meeldib pildistada ja oli hädasti vaja uut "mänguasja".

28.dets hommikul esimesed jäälilled
Ainult tiigil valge rüü
Seda suurt lumekihti kannab kaktuste juures ämblikuvõrkki
iirised
sibullillede otsakesed lumekirmes
Minu uus "mänguasi"

3 comments:

  1. Eluliselt vajalik mänguasi see uus kaamera Sul :) Kui mina pean uut tahtma hakkama, siis just ka niiskuskindlat ja sellist, mis mahub taskusse. Aga lund ei saanud meie niipaljutki, et ilusad võrgud välja paistaks. Loodame, et see külm ei jõua -15 ni langeda ja on ikka leebemapoolne. Siis ehk pole ka paljast maast hullu.

    ReplyDelete
  2. Ühtpidi on see paljas külm mullale hea. Kui miski on halvasti mõjunud, siis pigem on kahju tekitaja soojus ja niiskus taimedele ebasobival ajal, aga ettepabistamisel ka mõtet pole.

    Niiskuskindel mänguasi on väga vajalik ja uhke asi.

    Ilusat vana-aasta lõppu!

    ReplyDelete
  3. Ma kaldun ka pigem sinnapoole, et lühiajaline miinus nüüd küll hullu pole. Eelmisel talvel tuli ju ka palja maa peale, aga suurt kahju ei tõusnud ju kellegil.
    Hääd vana aasta lõppu!

    ReplyDelete