Friday, November 25, 2016

KADRIPÄEV

Sel aastal kadripäeval maa must ja plusskraadid,kuigi päeval sadas meil natuke ka lörtsi.Päeval +1.8C, mis õhtuks meil langes -1C.
Päevad lühikesed ja pimedad,täielik laisklemise aeg õhtuti.Isegi vardaid ei ole veel jõudnud välja võtta.Järgmine nädal lähen raamatukokku ja siis saan ka Anni näitust uudistada.
Peale esimese lume sulamist sai kogu aed ja ka tiigiäär tuuliste ilmadega ära riisutud.Päeval puhastame metsaäärest võsa.Osa võsa sai juba lumega maha lõigatud ja nüüd kandsime kokku,tegime kütet ja sain ka korraliku laari hernekeppe.Oksapraht märja ilmaga lõkkesse.Eks seda metsaaluse puhastamist jätkub veel pikemalt.Õhtuks suht väsinud ja lihtsalt laisklen teleka ees või surfan netis.Täna sai ka tiir Tartus käidud ja jõuluvana kotti paisutatud.Eks ma vargsi piilusin laste kirju jõuluvanale ja enne suuremat tormlemist said enamus soovidest täidetud.Mulle ei meeldi see viimase hetke sebimine ja paljudes kohtades olid ka aled.


Väikesed kuused said võsast valguse kätte
Kas sügis,või hoopis kevad!

4 comments:

  1. Te olete ikka palju jõudnud seal! Ma olen paar hommikut saanud õunapuualuseid jm kasida, tööaeg võtab oma. Eks näis, millal tali tuleb.

    ReplyDelete
  2. Ehk saab enne maa jäätumist olulisemad tööd lõpetada, meil ka võsa ja risu jätkub. Aga kõik nii vettinud, et lõkkeid põlema ei saa.

    ReplyDelete
  3. Appi, te olete kõik nii tublid. Mina vatan aknast õue ja kuna ma pole ka eriline kõndija praegu, siis selle asemel, et Meeriga jalutada ma lasen ta hoopis tuppa :D Aga see jõuluvana värk tuleb jah lähiajal korda ajada, varsti oleks see õudus kuubis :)

    ReplyDelete
  4. Tublid ja lahe traktor on teil. Mina olen aias vaid kõndimas käinud, seda ma ikka saan teha.

    ReplyDelete