Friday, June 16, 2017

RODODENDRONID

Selle aasta rododendronid ongi kajastamata.Sel aastal õisi jagub ja esimesed õitsejad olid mai algul Dauuria rododendroni sordid,kes õitsesid rikkalikult ja ühed minu lemmikud.
Järjest uued õitsejad,paar hilist sorti on veel nuppus.Kui viimased metsa all avavad oma õisi,siis osad juba lõpetavad õitsemist Metsaalune pikemat aega õitevahus.
Väike jalutuskäik männimetsas:

Rh.luteum juba hakkab õitsemist lõpetama
lätlaste "Juanita"
"Anneke" õis lähemalt,ikkagi nimekaim
"Gribaltar"
"Satomi"
"Fantastica"õis

6 comments:

  1. Ilus, oh kui mul ka mets oleks :)

    ReplyDelete
  2. Uskumatult ilus muinasjutu-lillemets
    !

    ReplyDelete
  3. Olgugi, et rodod on väga eksootilise välimusega, sobivad nad suurepäraselt meie lihtsatesse metsadesse. Kaunis!

    ReplyDelete
  4. Ma ei tea ju Aalujate eelnevaid kokukaid täpselt, aga pakun, et järgmisel aastal võiksime rodode õitsemise ajal sinu juures kokku saada. Ettepanekud teretulnud.

    ReplyDelete
  5. Ilus ja värviline. Hea, kui on selline oma männimets...

    ReplyDelete
  6. Anonymous01 July, 2017

    Mul on ka 5 madalat rododendronit,neist 3 elasid talve üle ja 2 uut.Sinu põõsastega ei saa muidugi võrrelda!Mul aed pisike ja männimetsa pole :) Tervitades nimekaim.

    ReplyDelete