Tuesday, May 22, 2018

OO MAIKUU!

Nii nagu esimesel mail muutusid ilmad suviseks,nii on seda siiani.Vihma oleme saanud 16 mai õhtupoole kuskil 10 min.,mis ei jõudnud maad kasta.Reedel 18 mail ka lubas midagi ja ümberringi müristas ja pilvitas,kuid meist läks kaarega mööda.Tean,et Rõngu kant oli saanud lausa rahet,õnneks meile ei jõudnud,ennem kuivame kui rahet saame.Meie kuivame täiega,eriti mina oma liivase maaga.Kasta jõuan ainult hädavajalikku kasutaimi,teised peavad ilma läbi ajama.
Õitsemine on täies hoos ja selle kuuma ja kuivaga ka lühikest aega.
Iiristel on vähe õienuppe,kas ainult minul või üleüldine.Eks mul nad ju siiani veel rohimata ja eks ka see annab oma osa,aga sel aastal lihtsalt on nii ja tuleb leppida.
Pildi kvaliteet pole kiita,sest pildistan endiselt ühe käega ja "seebikarbiga"
HOMMIKUNE AIATIIR.
Rhododendron schlippenbachii -LIIGID MINU LEMMIKUD
Penstemon davidsonii
Penstemon procerus var. formosus

6 comments:

  1. see viimane on ka väga ilus penstemon :) ma olen neid külvanud kõiki aga saanud olen ikka mingid lahjad ja ühesugused :(nimele üldse mitte vastavad. Olingi juba käega löönud ja nüüd siis hakkab jälle pihta :) Meie veel lausa ei kuiva, peaksime paar nädalat rahulikult vast. Muidugi taimepotid ja ogoroodinakastid tahavad kastmist ja tükati on maa pealispind kõva aga sees on niiskust küll. Tahaks jahedamat ilma, mõni õitsemine kipub vahele lausa jääma

    ReplyDelete
  2. Kindlasti annab neid jagada,võtab hästi juured alla.Viimane on A.Hannusti käest ostetud eelmisel T.Bot.aia päeval

    ReplyDelete
  3. Penstemonid, väga huvitav :)
    Kaunis maikuu tõesti, aga võiks juba vihma ka tulla. Suured ja vanad taimed saavad hakkama, kylvid ja värskelt istutatud aga muudkui kasta.

    ReplyDelete
  4. Väga ilus on olnud siiani, vaatamata kuivale ja kuumale. Ma küsin selle teise pildi kollase iluduse nime teadmiseks. ;)

    ReplyDelete
  5. Vihma järele on tõesti suur vajadus... Tallinnas mingil hetkel isegi ladistas, aga sellestki on juba aega. Suurupi on samuti selline kant, kus pilved hiilivad ühelt ja teiselt poolt, ent sageli see nii jääbki - ei tule neist meile piiskagi.

    ReplyDelete