Saturday, June 4, 2022

BOTAANIKAAIAS

 Juuni algus on siiani ikka küm,02.06 niitsin muru kindad käes ja suusamüts peas-vaat sulle suvekuu algus!

Täna Tartu BA igaaastane üritus.Väga tore oli kohtuda paljudega,isegi päälinna rahvas kohal.Taimevahetus oli vilgas ja ostjaid-müüjaid jagus.Igatahes tore päev,kuigi hommikul sain kerge vihma ka ,kuid tegigi päeva meeldejäämavaks.

Hetkeks vahetuskaup istutatud,ise tegin südame kõvaks ja uut midagi ei ostnud,kuigi osta oleks palju-palju!Tuleb mõistusega võtta ja piiri pidada.Millega piiri ma ei oska siiani veel pidada on kaktused,neid ma just vahetasin.

Mitu tiiru sai aiale peale tehtud ja lobisetud hääde tuttavate ja sõpradega-tore päev.

Aga aed ise on igal aastaajal ja iga nädal oma nägu-ilus,ei jõua ära kiita Tartu BA ilu ja võlu.

Siin see ilu ja võlu.















3 comments:

  1. Tänud killukese botaanikaaia eest!

    ReplyDelete
  2. Kuigi ma ennast enam päriselt Tartlaseks vist pidada ei tohiks olen seda südame ikka ja olen Tartu Botaanikaaia üle väga uhke, see on maailma ilusaim nagu Muhedikupapa ütles. au ja kiitus neile, kes selle ime on valmis töötanud. Loodan, et saan ka kord nii kaugele, et seal taas jalutada. Seniks naudin kauneid pilte, mis sealt tehtud.

    ReplyDelete
  3. Anonymous08 June, 2022

    Väga ilusad pildid, suur täni hagamast! Milda

    ReplyDelete