Saturday, July 2, 2022

PORTUGAL 5 OSA

19.juuni.Hommikul pakkisime kohvrid ja nautisime veel hommikust basseinituuri ja lõunast hakkasime sõitma Lõuna-Portugali.Sihtkohaks Abufeira-rannikulinn Algarve piirkonnas.Algselt väike kaluriküla,mis on nüüdseks kasvanud turismi peamiseks sihtkohaks rannikul.Ilusad liivased rannad,siit toimuvad delfiinivaatlusduurid ja ka kalurid maabuvad sadamas..

274 km näitas GPS sihtkohta kilomeetreid.Lõuna poolele sõites muru kõrbenud,üksikud maisipõllud ainult vihmutuse all.Mööda sõites apelsini-,oliivi- viinamarja-,korgitammeistandustest ja näha oli,et kõik on ainult niisutuse peal.

Hotell  suure basseini ja imeilusa kõrbeaiaga,oli alles palmi ja kaktustesorte,mõni kaktus oli majast kõrgem.

ALBUFEIRA

Ega rohkem päevas ei jõudnudki,käisime rannas ja vahelduseks leidsime ilusa Itaalia restorani,kus vahelduseks kalatoitudele sõin pizzat merevaatega restoranis.Loomulikult sai Lõunaranniku päevad ka kokteiliga ilusti sisse pühitsetud.

Ka järgmine päev olime linnas,käisime šoppamas,ostsime koju suveniire ja kohalikku oliiviõli,nautisime rannas laineid.Oi ,kus oli seal alles rannakarpe,lausa jalaga segada-loomulikult korjasime neid ikka korralikult ja erinevaid.Rannas päike põletas ikka korralikult,ega suurt varju alt välja ei saanudki,kuid õnneks kõikjal puhus tuuleke.Tee äärest ostsime sõites kaasa hotellis söömiseks istanduse ees müüjatelt apelsine.Olid alles magusad!Kindel plaan koju ka tuua,mõtlesin,mis mõtlesin,kuhu mahutada ja ostsin rannakoti,mis hiljem sai apelsine täis ostetud.Nüüd tean,kuidas apelsinid maitsevad,poest vist enam suurt osta ei taha.

Õhtul enne hotelli minekut sai käidud sadamas ja järgmiseks päevaks ostetud piletid rannikukruiisile koos delfiinivaatlusega.Sai ära proovitud ka hotelli bassein ja mina imetlesin aeda.

ranna kaugemas nurgas maabusid kaluripaadid

puhkus!puhkus!

Tõelised apelsinid teeäärses istanduse väravas