Saturday, July 2, 2022

PORTUGAL 7 OSA

22 juuni.Hispaania.

Suuremad vaatamisväärsused lõunarannikul käidud-nähtud,rannas vedeletud.Otsustasime päeva veeta Hispaanias Sevillas.

Hispaania piirini 76 km.Sevillasse 240km.

Teede ääres vaheldusid viinamarjaistandused juba ka päevalillepõldudega,maastik muutus rohelisemaks

Hispaania teisel pool silda
Sevilla provintsi alguses ootab meid künka otsas härg,oleme saabumas härjavõitluse maale

SEVILLA

Meil ole eile õhtul ette planeeritud turismipunktis hobusekaarikuga 2.5 tunnine vanalinna tutvustus.Enam ei jaksa jala!
Imeilus Maria Luisa park-nii uhke oli kaarikus läbi pargi sõita,täiesti ajastutruu!
Sevilla katedraad,kuhu olevat maetud Columbus.Kuninaloss,Härjavõitluse areen(sisse kahjuks ei saanud) ja Hispaaniale omased toidud.Päev möödus kiiresti.

Härjavõitlus areen

Maria-Luisa park

Katedraal kellatorniga,kuhu on maetud Cristopher Columbus

Kuningaloss ja lossiaed

Miks on puud tasapinnast allapoole istutatud? Ikka selleks,et kuningaperele ei kõlvanud kummardada

Veel pilte linnast
lehvikud-on ju flamenko maa

Lõunaks sõime krabipalle musta riisiga ja valge vein.Hispaaniast ei saa ju ära minna kui ei ole proovinid nende magusaid-Churrosid!

churrod rohke šokolaadikastmega ja kohv.

Järgmine päev 23.juuni oli tervelt laste päralt.Käisime veepargis.Mina küll põhiliselt valvasin asju ja vanemad lapsi,kuid lapsed lustisid 11.00 kuni 17.00 välja.Käisin vahepeal küll bassseinis ujumas ja väiksel šoppingutuuril ja sõime kõik lõunat.

24.juuni kella 15.20 väljus tagasilend Faro-Frankfurt ja õhtul Frankfurt -Tallinn.Tallinnas maandusime 2.30 öösel.Lend hilines 1,5 tundi,kuna Frankfurdi kohal oli äikesetorm ja lennukid lasti õhku tõusma vahedega ja sõitsid ümber äikesepilve.Selleks ka viivitus.25,juuni lõunase bussiga Tallinn-Tartu ja siis veel Elva,nii et sõita olen ikka saanud selle Eesti kuumaga.

Reis oli tore ja ilm ka normaalne,jahedam kui Eestis!Minu kõige lemmikumad oli delfiinivaatlus ja Monserrate loss ja lossiaed.Muidugi kogu lõunamaa eksootika-palmid,ookean,kaktused-nendest ei saa mul kunagi küllalt.Veel meeldis nende kahhelkiviplaatidega majad ja ornamendid,seda oli juba postitusest näha,pildistasin kõikjal neid.
Üle kahe aasta jälle tore käia ja näha erinevaid maid ja kultuure,maitsta nende kööki.
tänavaplaadid

Kaktused-kaktused!
Lõunamaa õied

Mida sõin erilisemat
Ja muidugi MINA ja OOKEAN!-Mis selle ookeaniga on,räägin siis ära on 50 aastat tagasi suure unistuse.Oli ju sügav Nõuka aeg ja me noored unistasime,sõbrannad valge laevaga Soome minekust,aga mina tahtsin näha ookeani.Teadsime ju kõik tol ajal,et see ei juhtu iialgi!  Unistada tuleb suurelt,isegi siis kui lootust ei paista olevat.
Mina ja ookean!

Järgmise reisini !
LÕPP.

1 comment:

1. Täitsa nõus, unistada tuleb suurelt aga sellest on kahju, et reis otsa sai. Tõsiselt.