Thursday, July 21, 2011

AIASÕBRA AED- PÄEVALIILIATE PÄEVAD

Kuna reklaam mitu korda minu mailile tulnud ja päevaliiliad meeldivad siis käisingi eile Aiasõbras .Ei tea, kas suurest reklaamist või ise olin mõelnud Suurelt,aga see päevaliiliate asi jäi minu jaoks ikka väga nigelaks.Üks peenar, kuhu oli päevaliiliaid istutatud , enamus olid vanad head sordid.Uuemaid väga vähe.Nagu selgus,et alles alguse asi ja tahavad laiendada.Eks see paistab.Aga hinnad müügiplatsil olid küll korralikud.Läti ja osade uuemate sortide hinnad ulatusid 18-19 EUR.ni
Üldiselt olin sellest üritusest pettunud ja käisin A.Kähri juurest läbi ja päevaliiliate elamuse sain lõpuks kätte.Olid alles ilusused!Ostsin ka ühe kaasa-MAUNA LOA vana hea sort.See kohe säras Aarne aias.Ei saanud ostmata jätta.Oli üks vaba koht ja otsisin ja vaatasin ja ikka valisin vanema sordi mitte mingi uuema.
MAUNA LOA
AIASÕBRA  AED-PÄEVALIILIATE PÄEV
See oligi kogu peenar-isegi kogu muru(heina)ei oldud ära niidetud-Oh seda minu virisemist!!!!
Peenar lähemalt-See oligi ainuke peenar päevaliiliaid
Müügiplats
Läti sordid-Hinnaga 18.85 EUR
Sildil hind uduselt näha-isegi fotokas tõrkus neid hindasid pildistamast!!
Aga Hostad olid müügiplatsil hea hinnaga 1 EUR .Ostsin siis 4 madalat hostat
Blue Moon
Gold Edger
Undulata Mediovariegata

Hosta minor-kääbushosta
Minu valik hostasid

8 comments:

  1. Anonymous21 July, 2011

    Mis see sinine lill seal pikas peenras paistab?

    ReplyDelete
  2. Anonymous21 July, 2011

    Tänan ülevaate eest, Aiasõber nii kaugel ja oli plaanis päevaliiliaid vaatama minna, nüüd langes see plaan ära

    ReplyDelete
  3. Jah, paraku nii see on ja oma arvamuse avaldamine pole mingi virisemine. Mina kaevan paar valesti saadud uute pähe ostetud väga vana sorti aiast välja ja saadan lõkkesse.

    Lätlaste sordid on väga ilusad, eks neid ole ka seal mitmesuguste hindadega olenevalt east, aga enamvähem 7 latiga saab ka sealt parimad kätte, vanemad mitte üle 2 lati. Ja Lätimaa on ju meile nii lähedal, just praegu on seal mitmes linnas päevaliiliate näitused.

    ReplyDelete
  4. Jah selles ongi see probleem,et hinnad Lätiga on kolossaalsed!!Aga kui ostjaid leidub siis miks mitte.
    Aga sinist lille ei tea,vahele oli istutatud peamiselt tagetesed.

    ReplyDelete
  5. Kusjuures mind valdasid möödunud aastal Sinuga täpselt samasugused tunded. Sai samuti seal käidud umbes samal ajal ja pettumus oli suur. Aga ütleme nii, et arenguruumi on neile palju :)

    Aga seesama MaunaLoa haakis ennast mulle täna Hansaplandis külge koos ühe takjaga :) Hakkas kohe kaugelt silma oma erksa värvi ja hirmsuure õiega - nii, et pidi kohe lähemale minema - ja nii ta mulle korvi roniski :) Ehh mind ja minu nõrka iseloomu :)

    ReplyDelete
  6. Mina pole veel Aiasõpra jõudnud ja igasugune ülevaade sellistest päevadest on teretulnud.

    ja sinu -ah, mul nii väike aed ja eriti midagi pole ...:D Iirised ja roosid ja helmikpöörised ja päevaliiliad ja rodod... (naerab) Väike aed tõepoolest!

    ReplyDelete
  7. Anne! Umbes 0.71 latti võrdub 1 euroga, kui taime hind on 2 latti, siis see oleks umbes 1,5 euri ja kui arvestada, et taime annab vähemalt pooleks jagada, siis tuleb ühe hinnaks ju alla euro. Need on siis keskmise vanusega sordid. Samamoodi võid välja arvutada uute sortide hinnad, ei anna ju meie omadega odavuse poolest mitte kuidagi võrrelda.

    ReplyDelete
  8. Minagi käisin. Üldiselt olen Sinu väljaöelduga nõus. Ent päevaliiliate näidissortide peenras hakkas paar põneva õievärviga sorti küll silma. Ehk tulevikus saab Aiasõbras see üritus rohkem jumet. Niitmata kraavi ning mõne teise niitmata ala kohta andis hr. Lembit üsna kaaluka põhjenduse ka:). Ehk ta ei suutnud igal ürituse päeval kõike vajalikku ära rääkida. Jana

    ReplyDelete