Sunday, July 17, 2011

PÜHAPÄEV PÄEVALIILIATEGA

Highland Lord
See Highland Lord on minu lemmik päevaliilia,tõeline iludus.On alanud "päikeselillede "hooeag.Ka Aiasõber teeb järgmine nädal Aed-Päevaliiliate nädala, mida on plaanis kindlasti külastada.Juba tükk aega olen ihaldanud endale sorti Fooled Me.Tahan enne ostmist ise kindlasti õit näha.Olen niigi kergeusklikult päevallilatega "petta saanud" Olen ostnud Hollandi väikepakke ja 50% ei ole vastanud sordile.Minu järjekordne altminek.Kevadel ostsin sordi Double Dream, aga õis oli hoopis midagi muud.Ohh, aga mina ka ikka oma vigadest ei õpi! Ikka kipun kevadel ostma ilusaid ahvatlevaid Hollandi pakke.
Omad vitsad peksavad"
Kevadel ostetud ihaldatud sort
Selline oli õis
Gentle Shepard
Baby Talk
Destined to See
Artic Snow
Texas Sunlight
Apricot Beauty

Moonlight Madonna

Cherry Cheeks
Crimson Pirate
David Kirchhoff

2 comments:

  1. Jah, nende aeg on käes juba päris tükk aega. Muide, ka need meie aiandusfirmad müüvad ju Hollandi kraami, mis aga pole sugugi Hollandis kasvatatud ja kus samuti enamasti ei vasta nägu nimele. Tõepoolest kui õit pole, ei tasu raha raisatagi. Väga hea, uus ja õige sortiment on Kähril

    ReplyDelete
  2. Ja ka päevaliiliatel sel aastal (nagu pojengidelgi) suuremal jaol õied suuremad kui muidu.

    ReplyDelete