Saturday, July 16, 2011

LIILIAD

Kuningliilia
Liiliad on olnud läbi aegade armastatud aia – ja lõikelilled. Nad on vastupidavad sibullilled, mis õitsevad aastast aastasse.Kõige vähenõudlikumad on aasia liiliad.Minul ongi peamiselt need alles jäänud.Olen ostnud ja tellinud ka teisi,aga aastatega on välja läinud.Muidugi kõige uhkem on ikka kuningliilia.Võrratu lõhn ja hulga õisi.
Head ja õpetlikku lugemist liiliate ja nende kasvatamise ja haiguste kohta on Räpina aianduskooli õpiprojektist  saada.
MINUL  ÕITSEVAD LIILIAD

2 comments:

  1. See sügavpunane on imeilus. Minu suured lemmikud liiliad ei ole ja ruumis ei talu ma ka nende lõhna, ühte aianurka olen neid kaunitare siiski kogunud imetlemiseks.

    ReplyDelete
  2. Jaaa, liiliad! Mu kunagine kõige suurem rõõm ja hilisem kõige suurem südamevalu. Nüüd vaatan neid eemalolija pilguga, ilusad nagu vanasti, aga endale enam ei himusta, sest seda, kes mul olid, pole enam kuskilt võtta, masstoodang mind eriti ei huvita.

    Muide, aasia hübriidid ju enamasti ei lõhna.

    ReplyDelete