Tuesday, November 13, 2012

BERMUDA KOLMNURK

Juba oktoobri keskel külastasin The Iris Garden kodulehekülge ja ta oli täiesti suletud.Kõik iiriste müüginimekirjad maha võetud ja ka muu info.Täna uuesti seda lehekülge külastades oli kahjuks teade,et sulevad oma postimüügi.Tõeliselt kahju! Loodan,et mõne aja möödudes on jälle võimalik sealt uusi ja erilisi sorte tellida kõigil iirisesõpradel.See liigniiskus on väga palju probleeme tekitanud kõikjal.
Minu sel aastal  tellitud erilised sarviirised just sealt.Eks nad pingutasid viimase võimaluseni,sest veel 4 sept.sain neilt põhitellimisest puuduolevad sordid koos kingitusega ja kõik erandlitult sarviirised.
Kuigi selle aasta liigniiskus kipub ka minul  liiga tegema just iiristele, siis loodan,et need imelised sordid ikka talve üle elavad.Kolm sorti on küll väga kriitilises seisukorras ja ma  istutasin nad oktoobris potti ja püüan säilitada jahedas ja valges ruumis.
See võrratult ilus iiris ja veel teisedki iludused on nüüd  minu kollektsioonis tänu The Iris Gardenile.Loodan,et ikka talvituvad ilusti ja saan siin neid eksponeerida kui oma aias õitsejaid! Siin praegu pilt  ühest omapärase nime ja värvikombinatsiooniga iirisest nende müügikollektsioonist.

BERMUDA TRIANGLE
pilt StoutGardens kodulehelt
A&D Cadd - 1999 Awards: AM/US 2006

1 comment:

  1. Bermuuda kolmnurk on tõeline ahvatlus.
    Eks nad seepärast peavad osa tegevusest lõpetama seepärast, et suure osa materjalist ostavad nad edasimüügiks sisse, ise kasvatavad nad vaid kohalikke sorte, mida pole eriti palju. Sain sellest siis teada, kui selgus, et nad ei saa mu tellimust 100% täita ja ma asendustest keeldusin. Loomulikult on sellest väga kahju, sest USAst tellimine läheb meile röögatu kalliks. Loodame vähemalt, et kõik see, mis mitme peale tellitud, kenasti talvitub, neid sorte kokku polegi nii vähe. Mul on kahju vaid sellest, et ei saanud seda habemeta sorti.

    ReplyDelete