Tuesday, November 27, 2012

KAS BLOGIMISEGA LÕPP???

Juba IB RÜHMA iiriste viimase pildi laadimisega tekkis tõrge,seda on ka postitusest näha.Eilse postituse pilte ei saanud üldse üles laadida-tuli kiri - Whoops! You're out of space. You are currently using 100% of your 1 GB quota for photos.
Mul siis tasuta maht täis.
Nüüd tekib mul ilmatu hulk küsimusi:
Kuidas edasi!Kas osta lisamahtu?
Tahaks nagu siin  blogis ikka  edasi toimetada.Mida teha??
VÕI
Lõpetada see blogi-ilma piltideta ei ole ka mõtet.
Teha uus blogi,kas samale mailiaadressile tehtud blogis saab veel tasuta pildimahtu?
Mida teha,päriselt lõpetada oleks ka kahju,oled juba selle blogimisega "nakkuse" saanud ja hea endal ja ka lastel ja lastelastel vaadata.
Ja, see on minu viga ,et  tõesti fotoka pildid on suuremahulised ja väiksemaks ei ole ma neid blogides teinud.Ausalt,ei pööranud sellele ka tähelepanu ja nüüd "omad vitsad peksavad"!
Kas teete pildid väiksemaks,enne kui blogisse laete?Kui suureks?.
Kas veel on kellelgi sama jama tekkinud.

10 comments:

  1. Minu fotokas teeb pildis väga suuremahulistena. Seepärast teen nad alati väiksemaks. (Palju väiksemaks). Ja seda alates hetkest, mil ka mulle tuli sama teade, et sorry, aga maht on täis. Nüüd pole mahuga mingit probleemi. Pilte lõikan www.picmonkey.com keskkonnas.

    ReplyDelete
  2. Jah, alati teen kõik pildid väiksemaks - nii küljemõõdu kui pildimahu. Ise kasutan vabavara GIMP. Super hea asi, julgen soovitada. Väga abiks on seal näiteks käsk: Save Optimized as... ehk siis annad talle ise ette, kui suure pildi tahad saada ja siis tema optimeerib kokku sarnased värvid, mida silm nagunii ekraanilt ei erista.
    Kunagi panin tähele, et normaalne oli blogeri jaoks 250 KB, kui maht oli suurem, siis blogerisse üles pannes muutis veebisait selle oma suva järgi väiksemaks, sageli nii, et järele jäi mingi armetu käkk. Just täna avastasin, et mu viimase postitusega (fotoblogis) on ta nii toiminud ka nende piltidega, mille maht oli mul alla 250 KB. Et ma hetkel olengi ise arusaamatuses... kui keegi teab seda fenomeni lahti seletada, oleksin väga tänulik.
    Olen oma blogi pidanud aastast 2007 ja ilmselt ka arvuliselt pilte vähem üles pannud, kui nii mõnigi meie seast, kuid mul on kogumahust kasutatud vaid 7%.
    (turvasõna: terror11; no mida sa hing veel tahad)

    ReplyDelete
  3. Veel üks küsimus-Kas piltide vähendamisega on võimalik samas blogis veel edasi väiksemaid pilte üles laadida,ma mõtlen juurde laadida kui maht on täis või tuleb kõik eelnevad ka väiksemaks teha.
    Olen sel alal algaja.

    ReplyDelete
  4. Mul sai ka eelmisel nädalal maht täis ja nüüdsest toidan siis gigant Google´t edaspidi kolme dollariga kuus. Väikseid pilte oleks võimalik ka tasuta edaspidi üles laadida, aga see variant mind ei rahuldanud. Arvestades, et Elion kasseerib mult traadita internneti eest üle 30 euro kuus, on weebiiserveri eest makstav 2.40 eurot ikka suhteliselt väike summa.

    ReplyDelete
  5. Blogin 2008.a. kevadest ja algusest peale teen kõik fotod väiksemaks. Kasutan vaheldumisi nii Photoshopi kui vabavara IrfanView-d, see tuleb endale alla laadida ja kasutamine on ülilihtne. Pilte saab vähendada ka Paint programmi abil, aga seda pole ma kasutanud. Kui pikima külje pikkuseks jätta 600 pikslit, siis siiani on mul vaba mahtu veel üle poole võimaliku. Fotod laen üles otse arvutist, tean küll, et blogger ise saadab nad Picasasse, aga ise ma mingeid lisaalbumeid ei kasuta.
    Ma arvan, et Sul on kõige lihtsam teha uus blogi ja viidata sellele lingiga olemasoleva blogi postituses, nii nagu seda tegi Kimalane.
    Seda, kas Sa saad kasutada endist meiliaadressi, ma ei tea, aga uue tegemine, mida praktilises elus polegi vaja kasutada, on ju ka väga lihtne, mul on selleks mail.ee. Lihtsalt pead aadressi ja parooli meeles pidama.
    Blogimist ära palun lõpeta.

    ReplyDelete
  6. Olen selle kohta kirjutanud arvutikooli postituse . Igaks juhuks tegin onoma blogis nähtavaks viited kõigile arvutikooli artiklitele.
    Põhimõtteliselt eelnevalt vähendatud pilte saab küll laadida, kuid tundub, et võivad esineda häired, kui tahad korraga rohkem pilte panna. Vabasta osa ruumi ja hiljem võid tagasi laadida.
    NB! Vabstamine ei tähenda üksnes blogipostitusest kustutamist, vaid sa pead selleks oma blogi Picasa albumisse sisenema ja sealt kustutama. Saad sinna ka blogi kaudu, kuid otseaadress on picasaweb.google.com

    ReplyDelete
  7. Mina toidan ka Googlit. Blogisid mitu, vahepeal isegi kolm :)

    Pidasin vahepeal plaani, et teen varasemast paberil raamatu, aga jäi soiku. Maht läks suureks ja ma ei viitsinud nikerdada, nagunii kulub 80 protsenti tööpäevast arvuti taga ja õhtul koolitööd takkapihta.

    ReplyDelete
  8. Aitäh kõigile vastajatele.Sain häid näpunäiteid.eriti Sulle Tii,mäletan,et lugesin kunagi selle pildimahu kohta sinu arvutikoolist,aga kui kohe otseselt vaja ei olnud , siis ei pööranud sellele erilist tähelepanu.Nüüd printisin kohe endale selle välja.Aitäh,see sinu arvutikoolitus on üks väga vajalik asi ja nüüd uurin seda ikka põhjalikumalt.
    Nädalavahetusel paneme veel sõbrannaga pead kokku ja arutame natuke erinevaid pilditöötlusprogramme ja siis otsustan.
    Ise olen mõelnud oma peaga,et teist blogi nagu ei tahaks teha,hea kui kõik ühes.Laeks üles ühe tasuta pildivähendamisprogrammi,aga millise seda veel ei tea.Milline neist kõige lihtsam algajale????Talvekuudel laeks mõned väiksemad pildid blogisse ja kui saabub kevad siis märtsist ostaks juurde mahtu.Siis ei lepi ma enam väikestemahuliste piltidega. Kas keegi oskab öelda,kas selline variant oleks üldse mõeldav ja on võimalik nii juurde osta mahtu või peab igakuiselt ostma??
    Kas Te kõik,kes juurde ostate teete seda igakuiselt?Ega midagi ära ei kao,kui vahepeal ei maksa?

    ReplyDelete
  9. Mina kasutan ka juba ammusest ajast Ifranview programmi. Seal on minu arust väga lihtne toimetada. Mina teen osa pilte vähem väiksemaks (1920x1080) ja osa isegi väiksemaks. Osa pilte ei ole tarvidus väga suurelt ülespanna. Mina soovitan valida olemasolevate suuruste seast, siis ei lähe pildi suhe paigast ära. Muidu võib mõni pilt hiljem ebaloomulik jääda. Ega, jah see 3 dollarit nüüd väga suur summa küll pole, aga eks võimalused on inimestel ka erinevad.

    ReplyDelete
  10. Kindlasti tee eraldi kaust nendele piltidele, mida sa vähendama hakkad. Muidu pärast halb avastada, et mõni ilus pilt on töötlemisega kogemata ülesalvestatud.

    ReplyDelete