Saturday, March 9, 2013

ÕHUS ON JUBA KEVADET !

Kevad toas
Õhus on tunda kevadet ja kuidas veel!
Kuigi hommikul näitas termomeeter -16.8C ja lõuna paiku olid miinuskraadid (-4.6C) PÄIKE särab ja koos päikesega ka kogu loodus. Algab minu aeg-kohe ei saa enam nädalavahetusel pikalt tuppa jääda ja nii ka täna käisin kevadet jäädvustamas.
Lõunaküljel metsa ääres on juba lumevabu lapikesi ja oh üllatust -sinilille lehed paistavad.Kõige varemalt olen esimesi sinililli õitsemas näinud 25 märtsi paiku(oli vist aasta 2007) Sealsamas lumehunnikud,mis on küll märtsialguse sadudega nii suureks kuhjunud.Maja müüriäär vastu lõunapäikest lumevaba ja esimesed tulbininad paistavad.
Aga lund on veel palju ja taimed paksu lumevaiba all,seda enam teeb rõõmu esimeste kevademärkide leidmine.
Kuusk langetas okkaid kolmandat korda alles eelmisel nädalavahetusel ja seega peaks õige kevade alguseni veel aega minema-kui vanarahvast uskuda siis 40 päeva.
Ka tubane kevad võtab võimust.Vaasis on okstel pungad puhkenud ja paprika tärganud. Madal potitomat ,salat ja basiilik loovad pärislehti.  Kevad on minu jaoks alanud!

Hanged sissesõidutee ääres
KONTRAST-Ees lumekuhi ja taga metsaservas  juba lumevabad alad
Kuusk on okkaid langetanud (3.märts)
Sinilillelehed metsa all lume alt väljas lõunaküljel
Tulbininad paistavad
Paprika üleval
Basiilik vaja pikeerida
Salat
Madal potitomat

2 comments:

  1. Tere

    Leidsin ootamatult selle plogi... Kas ma võiksin Teiega ühendust võtta kuskilt väljaspool seda plogimajandust? Kas on võimalik näiteks mingi e-mail-i aadressi kasutamine? Ei ole ise plogi kasutaja. Aga ma olen ka suur aiandushuviline...

    Ilusat kevade ootust!
    J.

    ReplyDelete
  2. Kõik tärkab küll, mugulsibul ja kartul kipuvad ka kasvama, aga meil on ikka täitsa talv, mis talv veel :)

    ReplyDelete