Saturday, March 16, 2013

OOOO LIHTSAMEELSUS !

Niisiis minu suurest lubadusest enam mitte Hollandi väikepakke osta.Eks kevad on täiega sisse löönud ja need ilusad värvilised lillepildid ka,ikka jäin vaatama ja mõtlema-lihtsameelsus!
Aga kuidagi ei  saanud ostmata jätta.Olin seda sorti tükk aega soovinud ja nüüd ta ise kohe kutsus mind! Loodan väga,et on ikka õige sort.
Hemerocallis` Fooled Me` (Phil Reilly/Ann Hein) 1990a
Autasustatud kolme kõige kõrgema autasuga: 2005. aastal Stouti medal, mida saavad vaid kõige väljapaistvamad sordid; 2001. aastal Award of Merit medal; 1998. aastal American Hemerocallis Society poolt Honoral Mention`i medal. Aastal 2003 Watermanni auhind.

Ja kui ma ei eksi siie eelmine aasta Hansaplant reklaamis teda kui kõige rikkalikumalt õitsevat päevaliiliat.
No kuidas ma siis sain ta ostmata jätta!
Ostsin ka häid  köögiviljaseemneid,see on vähemalt kindla peale minek.
Porgand-BOLERO F1-kõige parem sort minu kogemuste põhjal.Siiani keldris ilus ,mahlane ja ei kahjustanud ka porgandikärbes.
Kurk AZTEC F1-Tartus Arnika seemnepoes müüja väga soovitas -proovin siis sel aastal seda.
Kaalikas -KOHALIK SININE
Ilm öösiti külm ja karge,päeval PÄIKE suur, hele, särav-VÕRRATU.Poole aasta jooksul ei ole ka niipalju päikesepaistelisi päevi olnud,kui nüüd märtsis10 päevaga.

4 comments:

  1. Oh, olgu lihtsameelsus, aga nii mõnus, ma ei saanud ka mööda,minu korvi kukkus Entrapment ja veel kaks floksijuurt ka. No mis teed, kui iseloom nõrk:)

    ReplyDelete
  2. Ega jah, ei ole mõtet suurt midagi lubada.Need on nagu uue aasta lubadused, et see aasta olen parem ja võtan paar kilo alla.
    Taimed tulevad ikka, iga kevad, see on paratamatus. Ainult oidu peab jaguma, et millised taimed ... :) ja see päevaliilia on hea valik

    ReplyDelete
  3. Pole selles potsatamises midagi halba. Inimene peab selle saama, mida hing igatseb :)

    ReplyDelete
  4. Ähh...ma olin ka pühas lihtsameelsuses veendunud, et päevaliiliaid ei kogu. Kuni eelmisel aastal aia ümberkujundamsie käigus selgus, et neile tuleb kaevata kaks kümne meetri pikkust peenart. Ja eile Bauhofis jäi jälle üks näppude külge, sordinime ei mäleta, mees tassis istutusmajja.

    ReplyDelete