Sunday, April 14, 2013

KÜNNIPÄEV

Hommilul udune ja päeval pilves ilm,kuid ei sedanud.Künda täna veel ei saa,aga külvasin ja riisusin.Tiigi ääres sai juba natuke riisuda ja kohe nagu kiskus sinna.Päevaliilapeenar sai puhtaks ja iiriste vahelt männiokkapuru kokku riisutud.Kasvuhoonse soe ja talisibul ja murulauk jõudsasti kasvavad.Tegin viimased ettekülvid-külvasin kapsataimed.Katsin kile ja kattelooriga ja jätsin kasvuhoonesse idanema.
Kevadtööde algus 14. aprill.Kuigi ainult üksikutes kohtades,aga minu jaoks on kevadtööd alanud.
Eemaldasin astilbedelt vanad lehed
Lumeroos ja krookused tärkavad
Riistud ala
Talisibul kasvuhoones
Roosid maja ees veel osaliselt lumes

6 comments:

  1. no mina käisin ka kraapimas väheke, ei pea vastu ju, nii kui aeda lähed, nii tahaks seal tegutseda!

    ReplyDelete
  2. Ma pole peale puhkuselt saabumist õue jõudnudki, tegemata arvutitööd nii palju. Pole aimugi, mis seal toimub.

    ReplyDelete
  3. Jee, mul hakkas paar tundi tagasi puhkus - homme lähen kaaaaaa! Riisuma esimesi laigukesi.

    ReplyDelete
  4. Enamus valdusi on veel lume all, aga see mis väljas, see sai ka eile üle poleeritud. Päikest oleks hädasti vaja (ilma öise pakaseta).

    ReplyDelete
  5. Riisumiseni läheb veel pikalt...

    ReplyDelete
  6. Mul nagu Mildal, reha on veel kuskil kaugetes unistustes. Aga kaktused, kes välja sulanud, on küll heas korras, neid tõepoolest pole arukas katta. Muu kohta ei oska veel midagi öelda.

    ReplyDelete