Sunday, May 5, 2013

LAUSA TORM

Päike ja +16 C, väga suur tuul,lausa torm! EMHI andmetel -05.05.13 edela-, läänetuul puhanguti 15-17 m/s.
Hommikul tõin oma paki SmartPostist ära.Thelal ikka superpakkimine.Hortensiatel ei olnud isegi ühtegi lehte küljest ära.See on juba pakkimise supertase.Kunagi ammu  sai Juhani PK.tellitud saatmisega,siis olid segi nagu pudru ja kapsad.
Hommikupoole jõudsin ka natuke istutada.Istutasin I sibirica Rigamarole ja I.pseudocorus Creme de la Creme maha.Ka hortensiad istutasin ära,kuid rododendroniteni ei jõudnud.Meil tuul puhanguline ja tormine,oksad
lendasid ja natuke eemal käis selline ragin ja puu murdus osaliselt teisele selga.Ohutum oli tuppa tulla.
Õhtuks kõik rododendronid ka istutatud.Tuul natuke vaibunud.
I.pseudacorus leidis oma koha tiigiääres.Nüüd on mul seal kollase-,sinise- ja valgeõieline pseudoc.
 
Abimees ka!

3 comments:

  1. Meil kisub ka tuul kõrvad peast, puid õnneks veel ei murra. Paki pärast ma tegelikult muretsesin veidi, sest see mahtus Smartposti kõige suuremasse XL kappi ainult diagonaalis ja siis ka vaat et surudes. Aga tore, et kõik hästi läks (ja hea, et ma talv läbi iga viimasegi lainepapitüki olen alles hoidnud)

    ReplyDelete
  2. Meil paneb ka tuul kõrvad laperdama, aga hekkide varjus sai siiski täna hoolega toimetada, raskusi oli vaid pildistamisega:)
    Kirjuta veidi Siguldast ka, oli seal miskit ka teistmoodi?

    ReplyDelete
  3. P.mäel oli ikka päris hull tuul. Ma pole teab mis kerge naisterahvas, aga liikuda oleks allatuult mõistlik tellisega, viis ära lihtsalt.

    Ma ootan ka Sigulda uudiseid

    ReplyDelete